Børnepenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Bryndis

Hej.

Nu går jeg og tænker lidt på om hvordan det lige fungere med børnepenge hvis man føder i samme måned hvor børnepengene kommer?

Jeg har termin den 4. November og der kommer børnepenge den 21. Oktober. Og hvis lillemanden nu skulle vælge og komme ud før tid hvornår skal han så "senest" komme ud hvis jeg skal nå og få børnepenge i oktober?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Klumpe-dumpe

Bryndis skriver:

Hej.

Nu går jeg og tænker lidt på om hvordan det lige fungere med børnepenge hvis man føder i samme måned hvor børnepengene kommer?

Jeg har termin den 4. November og der kommer børnepenge den 21. Oktober. Og hvis lillemanden nu skulle vælge og komme ud før tid hvornår skal han så "senest" komme ud hvis jeg skal nå og få børnepenge i oktober?

30 september ;) Så det håber jeg ikke du når :)

Anmeld

15. september 2010

Ni-ko-li-ne

Bryndis skriver:

Hej.

du skal føde inden d. 1. i den måned hvor pengene kommer... dvs inden 1. oktober i dit tilfælde...

og eller skommer de også til januar jo

Anmeld

15. september 2010

Koen.

Du skal føde før den første i den mdr de kommer

Anmeld

15. september 2010

GUSO

Så skal han komme inden den 1. oktober... det er sådan at børnepenge udbetales kvartalsvis 20 januar, 20 april, 20 juli og 20oktober, for at få børnepenge skal barnet være født inden kvartalet påbegyndes..
Håber det gav mening..
Hilsen Camilla

Anmeld

15. september 2010

Bryndis

GUSO: Jo tak det gav meget mening

Men så håber jeg da ikke at jeg når det for det er lige tidligt nok for ham og komme ud.

Men ja de kommer jo også til januar. Det kunne selvfølgelig bare være super lækkert med en ekstra slat penge til julegaver

Anmeld

15. september 2010

SoffiLine

Bryndis skriver:

GUSO: Jo tak det gav meget mening

Men så håber jeg da ikke at jeg når det for det er lige tidligt nok for ham og komme ud.

Men ja de kommer jo også til januar. Det kunne selvfølgelig bare være super lækkert med en ekstra slat penge til julegaver

Men så er der en ekstra slat penge til Januar udsalget 

Anmeld

15. september 2010

AnneBJ

SoffiLine skriver:

Der er fordele ved alt

Anmeld

15. september 2010

Bryndis

SoffiLine skriver:

Hehe ja det er rigtig

Anmeld

15. september 2010

Laulund87

SoffiLine skriver:

Uhh ja, januar udsalget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.