Stop med p-pille men ingen mens..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Estrella-

Hej.

Min kæreste og jeg er blevet enige om at jeg skal stoppe med p-pillen. Det gjorde jeg den 12 august - fik mens den 16 i ca fem dag. Det burde så være kommet i mandags men er endnu ikke kommet.

Synes jeg kan læse mig frem til at det er mget forskelligt hvor regelmæssigt ens mens er efte stop med p-piller. Inden jeg startede med p-piller (for ca 7 år siden) var min mens regenmæssigt. Ved ikke om det har noget at sige.?

Har haft ondt i underlivet en ugens tid. Lidt som om min mens er på vej, men anderleders end da jeg tog p-piller.   Kan jeg mon allerede være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

betiinsen

Ja du kan sagtens være gravid. Jeg gjorde præcis det samme som dig, stoppede p-piller den 12. aug. fik mens den 15. aug, og er nu gravid. Så prøv at test knus

Anmeld

15. september 2010

Maja88

Ja du kan sagtens være gravid.

Men jeg stoppede med pillerne i december og fik mens bagefter men derefter udeblev den i 2 måneder uden jeg var gravid. Det tog os et halvt år at blive gravide og det var først der min mens var blevet regelmæssig.

Min mens var også også regelmæssig inden jeg tog p piller.

MEN krydser da fingre for dig

Anmeld

15. september 2010

Margurit

Halløj

Det kan sagtens være du er gravid, men det kan også sagtens være din krop ikke lige kan finde ud af det. Og man kan desværre ikke regne med hvordan ens mens var før man startede på p-piller.

Da jeg stoppede med p-piller (i marts), fik jeg min første mens som jeg skulle, og dernæst gik der 38 dage, derefter 78, og nu venter jeg igen på den (eller håber jo den bliver væk, og der er gevinst ) Derudover havde jeg mens-lignende smerter cirka den første måned efter p-pille stoppet.

Nogle bliver gravid med det samme, og andres kroppe skal lige have tid til at finde ud af det

for du allerede er gravid

Anmeld

22. september 2010

Estrella-

Nå øv øv mens kom i fredags.. Men stoppede allerede mandag. Små bløder dog lidt igen i dag.

Tog en test om onsdagen som viste negativ. Så ingen gevinst denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.