update... et helt nyt kapitel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Ni-ko-li-ne

jeg fik afleveret Nikoline musen og tog hjem og gjorde mig selv klar... så afsted ud af døren og ind og parkere for så at gå hen til REVA huset....

da jeg er godt 200 m derfra ringer min telefon... det er REVA huset... min samtale er aflyst, vejlederen er syg... det fortæller de mig så 15 minutter før aftalen... hmprf....

men jeg kunne komme og få nogle generelle info i stedet... og jeg takkede ja, da det jo er vigtigt at medvirke til egen afklaring...

damen var sød nok... og hun kom med lidt generel info... vi snakkede frem og tilbage omkring min uddannelse osv... og så siger hun fismer, at det jo ikke er sikker jeg kan fortsætte i det erhverv....

sådan noget skal man bare ikke sige med mindre man er inde i sagen og ved hvad min lidelse er, hvor slem den er... og for den sags skyld ikke kender noget til jobbet som laborant!!!! hun anede ikke engang hvor man brugte laboranter henne... flot altså!! det er nemli sådan noget der kan vælte min dag... så tænker jeg alle mulige "hvad nu hvis" tanker... og ja, det er min der skal lave om på min måde at tænke om disse ting, men derfor kan man da godt tænke lidt over at det er folks liv man gambler med....

jeg skal vidst nok i erhvervspraktik.... så enten skal de finde en plads til mig og ellers skal jeg selv... indtil vi har en plads, så skal de aktivere mig 10 timer om ugen... så imorgen står den på bold hold og fredag ryghold...

det er nogle rigtig fine tilbud de har, men jeg skal virkelig vænne mig til at det er dem der bestemmer hvornår og hvor meget... det kommer nok, forhåbentlig har jeg snart en praktik plads... jeg tænker OUH og Orifarm og så skal jeg lige google lidt.... jeg aner ikke hvilke andre virksomheder der er her i odense som bruger laboranter... nogle gange ser jeg skilte fra virksomheder hvor jeg ved det bruger laboranter, men det kan snyde for det kan også bare være et lille kontor...

nåh, men på mandag skal jeg så til samtale med hende der er min vejleder... så vi krydser på mandag igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

TbCp

Ajjj det meddeler man da ikke folk 15 min. før de skal være der!!!!

Nå og så lyder hun da lidt som en klaphat når hun fyrer sådan noget af, som hun åbenbart ikke ved en hujende hatfis om!

Anyway! Det bliver da skønt at få lidt at stå op til igen, gør det ikke?

Forøvrigt arbejder en af vores venner på Orifarm, det skulle være en rigtig god arbejdsplads!

Anmeld

15. september 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Ajjj det meddeler man da ikke folk 15 min. før de skal være der!!!!

Nå og så lyder hun da lidt som en klaphat når hun fyrer sådan noget af, som hun åbenbart ikke ved en hujende hatfis om!

Anyway! Det bliver da skønt at få lidt at stå op til igen, gør det ikke?

Forøvrigt arbejder en af vores venner på Orifarm, det skulle være en rigtig god arbejdsplads!

hi hi... det tænkte jeg også, men efter sigende kunne hun ikke finde mit telefon nummer....

jeg har jo selv givet mig noget at stå op til i form af træningen mandag, onsdag og fredag:0) men jo, det bliver fint med lidt afvæksling... :0)

okay så du har simpelthen insider viden om orifarm... ha ha ;0) ej, jeg så en gang et program i regional programmerne omkring orifarm og det virkede til at være lidt ala Novo hvor jeg er udlært... jeg elskede at arbejde på Novo!

Anmeld

15. september 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

hi hi... det tænkte jeg også, men efter sigende kunne hun ikke finde mit telefon nummer....

jeg har jo selv givet mig noget at stå op til i form af træningen mandag, onsdag og fredag:0) men jo, det bliver fint med lidt afvæksling... :0)

okay så du har simpelthen insider viden om orifarm... ha ha ;0) ej, jeg så en gang et program i regional programmerne omkring orifarm og det virkede til at være lidt ala Novo hvor jeg er udlært... jeg elskede at arbejde på Novo!

Oi jeg kunne slet ikke huske du trænede så mange dage... jamen så er det jo intet problem at komme ud af sengen

yes yes... han er IT-mand derude... og min veninde har også arbejdet der engang... så der kan du vist roligt søge ud, jeg har kun hørt godt om stedet

Anmeld

15. september 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Oi jeg kunne slet ikke huske du trænede så mange dage... jamen så er det jo intet problem at komme ud af sengen

yes yes... han er IT-mand derude... og min veninde har også arbejdet der engang... så der kan du vist roligt søge ud, jeg har kun hørt godt om stedet

ja jeg har jo en forloved der er socialrådgiver... så han skubber lidt til mig når jeg er ved at gå i stå... det gør man bare nemt, går i stå... så jeg træner de tre dage og sørger for at lave et eller andet hjemme hver dag... det gør det også lettere for mig nu hvor jeg skal igang

jamen det gør jeg helt bestemt også hvis min kommende vejleder finder det relevant.... om ikke andet søger jeg derud når/hvis jeg får godkendt det fleksjob

Anmeld

15. september 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ja jeg har jo en forloved der er socialrådgiver... så han skubber lidt til mig når jeg er ved at gå i stå... det gør man bare nemt, går i stå... så jeg træner de tre dage og sørger for at lave et eller andet hjemme hver dag... det gør det også lettere for mig nu hvor jeg skal igang

jamen det gør jeg helt bestemt også hvis min kommende vejleder finder det relevant.... om ikke andet søger jeg derud når/hvis jeg får godkendt det fleksjob

Uhhh det er jeg SÅ dårlig til... fra jeg stoppede barsel og 1/2 års tid frem gik jeg hjemme... og jeg sank bare længere og længere ned bag computerskærmen...det var helt forfærdeligt, så kunne lige se mig selv gå hjemme så længe som du har gjort.... det er godt du og Martin kan holde dig igang

Anmeld

15. september 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Uhhh det er jeg SÅ dårlig til... fra jeg stoppede barsel og 1/2 års tid frem gik jeg hjemme... og jeg sank bare længere og længere ned bag computerskærmen...det var helt forfærdeligt, så kunne lige se mig selv gå hjemme så længe som du har gjort.... det er godt du og Martin kan holde dig igang

arh men tro mig, jeg har været SÅ tæt på at gå 100% i stå..... så blev der sgu råbt højt her hjemme, i den mest kærlige mening... jeg er ekspert i at finde undskyldninger for hvad som helst... men nu her det sidste halve 3/4 års tid har jeg taget mig selv gevaldigt i nakken.... jeg skal sgu være et godt forbillede for Nikoline og vise at livet går videre.... og at mor godt kan....

Anmeld

15. september 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

arh men tro mig, jeg har været SÅ tæt på at gå 100% i stå..... så blev der sgu råbt højt her hjemme, i den mest kærlige mening... jeg er ekspert i at finde undskyldninger for hvad som helst... men nu her det sidste halve 3/4 års tid har jeg taget mig selv gevaldigt i nakken.... jeg skal sgu være et godt forbillede for Nikoline og vise at livet går videre.... og at mor godt kan....

NEMLIG!

Anmeld

15. september 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

NEMLIG!

jeg siger til mig selv.... "hold op med at piv, det er jo ikke nogens skyld! og du skal fremad!"

Anmeld

15. september 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg siger til mig selv.... "hold op med at piv, det er jo ikke nogens skyld! og du skal fremad!"

Jamen det er også rigtigt! Men synes skisme stadig du er sej at du kan klare det!

Og så er det jo bare super at de dage hvor det hele er ekstra ØV så har du Martin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.