hvad kan jeg regne med???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Ønskeønskeønskebarn

Hej til jer alle,

Nu gjorde jeg jo det jeg IKKE skulle.. men kunne simpelthen ikke ikke vente til søndag...

Jeg tog en g-test her til morgen, og den viste self. negativ Men kan jeg regne med den når den er taget 4 dage for tidligt?? bliver da helt trist ved tanken hvis jeg kan regne med den

knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Ønskeønskeønskebarn

Slet ingen der kan give mig noget feed back??

Anmeld

15. september 2010

oo

nej du kan ikke regne med en graviditetstest taget før tid. som der står på pakken, så kan man tidligst teste den dag man har forventet menstruation, alt før er usikkert.

Anmeld

15. september 2010

Valle81

Catharina skriver:

Hej til jer alle,

Nu gjorde jeg jo det jeg IKKE skulle.. men kunne simpelthen ikke ikke vente til søndag...

Jeg tog en g-test her til morgen, og den viste self. negativ Men kan jeg regne med den når den er taget 4 dage for tidligt?? bliver da helt trist ved tanken hvis jeg kan regne med den

knus herfra

Nej du kan ikke regne med den.

Nogle kan teste tidligt andre meget sent.

Så bid tålmodigheden i dag og test søndag - hvis din mens ikke er kommet og du stadig tester negativt så vent endnu et par dage og test. Har hørt om nogen der først kan teste positivt 14 dage over tid.

Krydser for du får to streger - og husk tålmodighed er en dyd - selvom det er monster svært:0)

Anmeld

15. september 2010

AnneBJ

Tjuhl skriver:

nej du kan ikke regne med en graviditetstest taget før tid. som der står på pakken, så kan man tidligst teste den dag man har forventet menstruation, alt før er usikkert.

Enig!

Prøv igen på forventet mens. start dag  

Anmeld

15. september 2010

Ønskeønskeønskebarn

mere rolig så... tak

venter i spænding endnu...

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Catharina skriver:

mere rolig så... tak

venter i spænding endnu...

Du skal også huske at vi rent faktisk er en hel del, der overhovedet ikke kan testes positive før langt hen i svangerskabet.
Så hvis ikke du er positiv i løbet af et par uger, så smut ned til lægen og få vedkommende til at undersøge dig rigtigt

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2010

Ønskeønskeønskebarn

Det er jo rigtigt... havde jeg faktisk ikke lige tænkt på... har været gravid før som desværre endte i en MA, og der var den bragende positivt en uge OVER tid vel og mærket... men ja... må vente alt det jeg kan og se hvad der sker

tak for jeres svar, det er rigtig dejligt...

babystøv og vestøv til alle jer dejlige kvinder

Anmeld

15. september 2010

Muffinmus

svært at sige, men umiddelbart nej, så kan du selvfølgelig ikke regne helt med den:-)

Jeg kunne dog selv teste positiv 4 dage før, var 3+3...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.