Boudoir billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. september 2010

susser83

Jeg fik taget nogle boudoirbilleder til morgengave til min mand, sys selv de blev ret gode, nu har jeg ikke den meste perfekte krop .

Fotografen sys også de blev rigtig gode, så hun ville gerne have lov til at sætte dem på hendes hjemmeside, fedt så fik selvtilliden lige et ryk op. Fik fremkaldt 6 billeder, de 3 af dem har hun sat på.

Nu må i have mig undskyldt men jeg er en dør til computere, kan ikke finde ud af at sætte et direkte link på. Men det er fotostylisten.dk og så ind under boudoir, det er de første 3 billeder, hvis der er nogen der har lyst til at kigge.

Knus Sus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

LouiseNielsen

Super gode billeder...... Hvor ligger det henne og hvad gav du for det???

Har tænkt at lave sådan noget til min mands fødselsdag.. Vi har aftalt ik at give hinanden gaver, meeen jeg syntes alligevel han skal have noget....

Anmeld

15. september 2010

MM1987

Piiiiift... De er blevet rigtig gode...

Anmeld

15. september 2010

rasser32

susser83 skriver:

Jeg fik taget nogle boudoirbilleder til morgengave til min mand, sys selv de blev ret gode, nu har jeg ikke den meste perfekte krop .

Fotografen sys også de blev rigtig gode, så hun ville gerne have lov til at sætte dem på hendes hjemmeside, fedt så fik selvtilliden lige et ryk op. Fik fremkaldt 6 billeder, de 3 af dem har hun sat på.

Nu må i have mig undskyldt men jeg er en dør til computere, kan ikke finde ud af at sætte et direkte link på. Men det er fotostylisten.dk og så ind under boudoir, det er de første 3 billeder, hvis der er nogen der har lyst til at kigge.

Knus Sus

De ser da super ud

Dem kan du sgu være stolte af

Anmeld

15. september 2010

Mikkel's mor <3

Kanon gode billeder, dem kan du godt være stolte af !
ville ønke at jeg havde mod på at få taget sådan nogle til manden..

Anmeld

15. september 2010

Pia.

Wauuu ser rigtig godt ud - virkelig frækt blik du sætter op der Dem skal manden da nok blive glad for at kigge på

Anmeld

15. september 2010

Isabella_mor

faktisk syntes jeg at dine 3 billeder er meget flottere end nogen af de andre...  well done.. og det kræver også sin kvinde at turde at stille sig op til den slags..  well done

Anmeld

15. september 2010

LRJ

susser83 skriver:

Knus Sus

hvor meget har du givet for dem ? kan ikk finde prisen derinde vil gerne have lavet nogle til min kærste

Anmeld

15. september 2010

Frøken Sørensen

Hvor er de flotte

Kunne os godt tænke mig at vide hvad du har givet for dem?

Anmeld

15. september 2010

TbCp

Virkelig flotte billeder!!!!

Kiggede lige lidt længere ned... kæft det er sjovt det billede af hende der står i bar røv og gummistøvler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.