Til alle jer som havde sex før, under og efter ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Dreng

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

694 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Maalene

Inspireret af en tråd herinde (dreng eller pige), er jeg lidt nysgerrig efter at høre, om der er noget "hold i teorierne"

Er selv gravid - og Vi havde sex hver dag i dagene op til ÆL, under ÆL og dagene efter ÆL, så alle jer som også har haft det, vil I ikke være nogle englebasser og svare, om I har fået en dreng eller pige?

Ved godt der til alle regler er undtagelser, men kunne være lidt sjovt at se, om oddsene er for en dreng eller pige

Uanset hvad bliver vi ihvertfald OVERLYKKELIGE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Maalene

Arhh... ØV

Må prøve igen... Hehe...

Anmeld

15. september 2010

DK

Vi var ret dovne på lagnerne den måned hvor Bimmeren blev lavet, så jeg ved at den kun kan være blevet lavet den dag hvor jeg havde ÆL, og vi venter en dreng, så på den vis er teorien rigtig nok!

Kirstine stod på "i Roskilde" så der passer teorien også.

Man skal dog huske at der er flere parametre der spiller ind, bla. surhedsgrad i skeden og hvor gode sædceller manden har, og så naturligvis på hvilket tidspunkt man har sex i forhold til ÆL. Hvis nu jeg havde haft et rigtigt surt miljø (altså PH værdi) i skeden eller Mikkel havde haft dårlig sædkvalitet, så kunne det sagtens være at vi havde fået en pige, selv om vi havde sex præcis på ÆL-dagen!

Anmeld

15. september 2010

sofie85

Vi havde sex i dagene op til ÆL og under ÆL og dagen efter så vidt jeg huske og vi venter os en dreng

Anmeld

15. september 2010

rasser32

Maalene skriver:

Inspireret af en tråd herinde (dreng eller pige), er jeg lidt nysgerrig efter at høre, om der er noget "hold i teorierne"

Er selv gravid - og Vi havde sex hver dag i dagene op til ÆL, under ÆL og dagene efter ÆL, så alle jer som også har haft det, vil I ikke være nogle englebasser og svare, om I har fået en dreng eller pige?

Ved godt der til alle regler er undtagelser, men kunne være lidt sjovt at se, om oddsene er for en dreng eller pige

Uanset hvad bliver vi ihvertfald OVERLYKKELIGE

Vi havde før under og efter

Det blev en dreng

Anmeld

15. september 2010

Maalene

Tak for hjælpen

Det ser lidt blandet ud... Hehe... Har lavet en ny afstemnig, da det er lidt som om der mangler noget i den her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.