hun vågner tidligere....... hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Eliza/lykke

Elizabeth er begyndt at vågne tidligere - op til en time før om morgenen.

Jeg kan ikke få mere MME i hende om aftenen og om eftermiddag gider hun slet ikke. Hun får MME til morgen kl. 7.00 og grød kl. 11.00, men hun gider ikke spise meget. Så klokken 15.00 får hun MME igen, men hun vil ikke rigtig drikke det. Max. 100 ml........... næste måltid er først kl. 18.30, og der drikker hun max 200 ml MME.. jeg ved ikke, om vi burde starte på artensmaden nu og så give hende flaske ½ time senere end vi plejer?????

Hun er lidt over 4 mrd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Diana...

Hvad tid vågner hun? 

Anmeld

15. september 2010

Eliza/lykke

Diana... skriver:

Hvad tid vågner hun? 

Hun sover normalt til 7.30, hvor jeg vækker hende kl. 7.00 ca. Hun vågner hun 6.45.

Hun er temmelig umulig for tiden... utilfreds og så noget

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Eliza/lykke skriver:

Hun sover normalt til 7.30, hvor jeg vækker hende kl. 7.00 ca. Hun vågner hun 6.45.

Hun er temmelig umulig for tiden... utilfreds og så noget

Nåå men det jo luksus tider  Her har vi en dreng der vil op kl halv 6 i weekenderne og kl 6 i hverdagene. 

Børn skifter hele tiden sove tider så det er bare at vende sig til de nye sovetider. 

Husk på hun ikke er så gammel så der sker så meget med hendes udvikling og det kan godt være lidt hård med alle de nye ting der sker hele tiden så der vil ALTID være perioder hvor der ikke lige er så glade og meget pyldret osv men det er altså helt normalt. 

Anmeld

15. september 2010

Eliza/lykke

Diana... skriver:

Nåå men det jo luksus tider  Her har vi en dreng der vil op kl halv 6 i weekenderne og kl 6 i hverdagene. 

Børn skifter hele tiden sove tider så det er bare at vende sig til de nye sovetider. 

Husk på hun ikke er så gammel så der sker så meget med hendes udvikling og det kan godt være lidt hård med alle de nye ting der sker hele tiden så der vil ALTID være perioder hvor der ikke lige er så glade og meget pyldret osv men det er altså helt normalt. 

Ja, det er rigtigt - man vender sig hurtigt til, at de sover som os andre - og pludselig vågner de tidligere.

Hun starter i VS om 1½ mrd., så jeg er spændt på, om hunbliver endnu mere umulig eller om det bliver godt for os alle - det må jeg håbe på..........

Anmeld

15. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Jeg vil sige det samme som Diana

Her skifter tiderne også, hvornår de vågner. Nogen dage kl. 6, andre kl. 7 - det er meget blandet. Personligt synes jeg alt efter kl. 6 er ok selvom man gerne ville lægge under sin egen dyne lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.