Åhr jamen lille pus dog....
Sender dig for det første en kæmpe krammer! Det er helt okay at man ikke synes at det er helt fantastiskt at være gravid hele tiden... Og det kan ikke undgåes at der kommer lidt negative tanker en gang imellem...Jeg havde det på nøjagtig samme måde da jeg var 14-15 uger henne! Det eneste der hjalp var at tage en masse billeder og veje mig konstant, for hvis jeg tog på eller man måske kunne ane at maven voksede, så skete der da lidt...
Har du fået tid til den næste scanning? Det var den der vendte mit humør til det bedre, fordi man virkelig kunne se guldklumpen endnu mere og vi fik kønnet afvide
Måske kan du se frem til den?
Det med at din mave ikke ligner nogle herinde fra, det må du ikke blive trist over... Alle kvinder er så forskellige at man aldrig finder en mave der ligner ens egen... Har du måske et billede fra før du blev gravid og nu? så kan du prøve at lægge det op og se om ikke folk kan se det... Jeg har selv erfaret at alle andre kan se det MEGET mere end en selv...
Til sidst, de symptomer du ikke har, dem skal du bare være glad for ikke er der! Mine forsvandt også omkring uge 13 og jeg følte mig pludselig slet ikke gravid mere
Men men... Nyd de næste 10-15 uger du måske har uden symptomer! Ved godt at det kan jeg sagtens sige, og at det er svært at se lige nu... Men da jeg nåede uge 28 begyndte jeg lidt at "fortryde" at jeg ikke havde nydt de sidste mange uger helt nok... For omkring uge 28 begyndte de grimme lændesmerter, bækkensmerter og den lille guldklump skulle selvfølgelig begynde at holde mig vågen om natten også... Så skal jeg ellers love dig for at man kan mærke at man er gravid! Hehe...
Nu blev mit indlæg ret så langt lige pludselig, men ihvertfald så håber jeg at det hjalp dig at komme ud med det hele og at det måske hjælper at vide at du bestemt ikke er den eneste der har haft det sådan... Bare rolig, du skal nok komme til at føle dig rigtig meget gravid og den lille spire derinde har det sikkert alletiders, også selvom du ikke kan mærke det...
Håber at du får en skøn dag og at dit humør snart bliver bedre 
Kram fra Christina (31+6)
Anmeld