Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja nu så jeg lige på nutv programmet - unge mødre UDEN børn og jeg skal være helt ærlig - jeg STOR HYLEDE....!!
Syntes lige jeg ville sige til jer at hvis i har et abn. på nutv så SE det..!! Men i skal nok lige ha en kleenex eller to parat...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så godt reklamen, men jeg ser ikke den slags programmer Selvom det så spændende ud
quar20 skriver: Ja nu så jeg lige på nutv programmet - unge mødre UDEN børn og jeg skal være helt ærlig - jeg STOR HYLEDE....!! Syntes lige jeg ville sige til jer at hvis i har et abn. på nutv så SE det..!! Men i skal nok lige ha en kleenex eller to parat...
Ja det var faktisk et ret gribende program igår...sad også med tårer i øjnene flere gange!
man kan ikke se de nye programmer fra q tv derinde.
nogen der ved om det bliver genudsendt og hvornår???
nåede ikke rigtig at se det..
NatasjaL skriver: man kan ikke se de nye programmer fra q tv derinde.
Carina1984 skriver: Så er det derfor jeg ik ka se det.Men tænkte at det nok bare var mig nu der blev skrevet"Ja nu så jeg lige på nutv programmet - unge mødre UDEN børn "
Så er det derfor jeg ik ka se det.Men tænkte at det nok bare var mig nu der blev skrevet"Ja nu så jeg lige på nutv programmet - unge mødre UDEN børn "
hehe
det er da mæekeligt at i ikke kan finde det for det kan jeg.. jeg finder lige linket og smider det herind..!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128