Flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. september 2010

nilletøz

Godmorgen alle sammen

Min søn Lukas er begyndt at små hoste lidt, og har tænkt om det er tid til at han skal have flyverdragt på.. Eller er det fortidligt..???

I må alle sammen have en super dag:O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Kamilla-m

nilletøz skriver:

Godmorgen alle sammen

Min søn Lukas er begyndt at små hoste lidt, og har tænkt om det er tid til at han skal have flyverdragt på.. Eller er det fortidligt..???

hvor gammel er han?

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Altså jeg synes det er tidligt, men det jo svært at sige. Men husk at jo mere tøj han får på nu jo mere skal han have på når det bliver vinter. Så hvis du vender ham til flyverdragt nu jamen så skal han have 2 på til vinter for så den for kold der. Hvad med en ekstra trøje eller noget termo tøj eller noget andet flyverdragter er jo meget varme og tykke. 

Anmeld

15. september 2010

JulieE

nilletøz skriver:

Godmorgen alle sammen

Det er aaaalt for tidligt, hvis du spørger mig. Giv han en god fleecetrøje med eller måske noget termotøj

Hvis du allerede nu putter ham i flyverdragt, hvad skal han så have på når det bliver rigtig koldt?  Jeg plejer som tommelfinger regel at sige, når de begynder at snakke om 10 grader som højest dagtemperatur finder vi vintertøjet frem. det har holdt meget ind til nu. Ingen super forkølede  børn eller noget

Hav en rigtig skøn dag!!!

Anmeld

15. september 2010

quar20

Min søn har termo tøj på som er en slags overgang til vinter for så kan han holde varmen i hans flyverdragt til vinter..!

Tror det er for tidligt uden at sige eller kende din søn -  men et godt sæt termotøj, en hue og gode sko kan altid hjælpe på hosten..! Desuden er der MANGE børn som netop har været eller er syge med snot, hoste og feber pga. vejrskiftet..!

Anmeld

15. september 2010

Diana...

quar20 skriver:

Min søn har termo tøj på som er en slags overgang til vinter for så kan han holde varmen i hans flyverdragt til vinter..!

Tror det er for tidligt uden at sige eller kende din søn -  men et godt sæt termotøj, en hue og gode sko kan altid hjælpe på hosten..! Desuden er der MANGE børn som netop har været eller er syge med snot, hoste og feber pga. vejrskiftet..!

Nemlig. 

Anmeld

15. september 2010

quar20

Diana... skriver:

Nemlig. 

Anmeld

15. september 2010

nilletøz

MortilMogL skriver:

hvor gammel er han?

Han er 18 mdr. bliver 2 til feb..

Anmeld

15. september 2010

dithmer

nilletøz skriver:

Godmorgen alle sammen

Det er alt for tidligt. Hvad så til vinter når der er frost ???? Vi plejer at sige 1. nov. ikke før. Brug termotøj, foret regntøj, en ekstra trøje, strømprbukser eller lignende.

Anmeld

15. september 2010

nilletøz

Synes nemlig også selv det er for tidligt men vil lige være sikker...

Men jeg har en jakke han kan på på som er lige tilpas så...

Mange tak for alle jeres rigtig gode svar....

Kæmpe knus til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.