Naboskab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Guldet

Vi flyttede i hus, for snart 2 år siden.. og bor i et dejligt villa område med dejlige grønne områder

Blev rigtig glad for at se at der også var andre på vejen der havde små børn..

Jeg var ude og gå en dag, og går forbi naboen med de små børn og siger Hej, men de kigger bare på mig og siger ingen ting..

Har så fået afvide af en anden nabo, at de faktisk ikke hilser på nogen der bor på gaden og de er aldrig med til noget, feks gade fest, det er også helt iorden at de ikke vil have noget med naboerne at gøre, men ligefrem ikke hilse igen, når man siger hej.. er det ik lidt underligt og en smule umodent?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Bellinda89

Hold da op , det er da godt nok uhøfligt & JO meget umodens må jeg sige..!! Sikke da en opførsel.!!

Anmeld

14. september 2010

Guldet

Stoltmor21 skriver:

Hold da op , det er da godt nok uhøfligt & JO meget umodens må jeg sige..!! Sikke da en opførsel.!!

Ja synes og det er en virkelig mærkelig opførelse.. fair nok at man bare vil være sig selv og ikke have noget med naboerne at gøre-- men ligefrem ikke hilse igen.. ! Men sårn er det jo.. men synes bare det er så mærkeligt..

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

LAURAS MOR skriver:

Ja synes og det er en virkelig mærkelig opførelse.. fair nok at man bare vil være sig selv og ikke have noget med naboerne at gøre-- men ligefrem ikke hilse igen.. ! Men sårn er det jo.. men synes bare det er så mærkeligt..

Ja self skal de da have lov til at være dem selv hvis det er det de gerne vil , men man kan da godt lige vise lidt høflighed & hilse igen..!! Mærkelig mennesker må jeg da sige..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.