hurtig hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Maja88

Jeg var så den store idiot og skulle rykke med min sofa i går. skubber så til denne og med det samme for jeg ondt i et område af maven. stopper self. med det samme jeg mærker dette og mærker ikke mere til det resten af aftenen. Men i dag gør det ondt. er ikke sådan at jeg ikke kan være til overhovedet. Men er ligesom en koncentreret smerte.

så er det s¨å nu jeg spørger. er dette en forstrækning eller hvad skal jeg lige gøre. skal til JM første gang på torsdag. skal jeg vente med at kontakte nogen om det før torsdag eller overreagerer jeg bare?????

Maja 14+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

michella88

Hvis du er i tvivl og selv føler alt ikke er som det skal være, så synes jeg du skal prøve at ringe til enten vagtlægen eller sygehuset og spørge ad. Hellere en gang for forsigtig end ikke-

Knus-

Anmeld

14. september 2010

Maja88

michella88 skriver:

Hvis du er i tvivl og selv føler alt ikke er som det skal være, så synes jeg du skal prøve at ringe til enten vagtlægen eller sygehuset og spørge ad. Hellere en gang for forsigtig end ikke-

Knus-

tak for dit råd. er lidt i vildrede for sys jo ikke det gør ondt ondt. men ja

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

Da jeg var gravid med Celina , ringede jeg til lægen , hvis der bare var det mindste, jeg er lidt pylret

Så har du den mindste tvivl , så synes jeg du skal ringe til lægen/sygehuset

Kram til dig

Anmeld

14. september 2010

AnneBJ

Hvis du føler noget er forkert skal du ringe.. Hvis du derimod føler dig ok tryg, ville jeg vente til torsdag... jeg tror du har forstrukket ét af ledbåndene - altså ligamenterne.. men jeg er jo ikke læge, så aner det ikke! Jeg mærker bare mine enormt meget, både ved løft, bevægelser uden byrde og hoste/nys osv.

Anmeld

14. september 2010

Mumto3

Jeg ville slappe heeeelt af! Der er intet i vejen, (og hvis der er skyldes det ihvertfald ikke sofaen!!!).

Da jeg var gravid med nr. 2 havde nr.1 sparket mig ret hårdt i maven, og derefter aborterede jeg. Lægen forklarede 10.000 gange at de to ting INTET havde med hinanden at gøre. Man kan ikke abortere af at blive sparket i maven af en 1 årig. Havde det været en hest, så kunne der været noget om det. Men små ting som at flytte en sofa, strække sig efter noget højt oppe osv. Det kan give ubehag, og smerter, men det er ikke farligt! Hvis der indtræffer en abort efter man har lavet sådan noget, så er det rene tilfældigehder og det ville være sket, også selvom man ikke havde lavet det ene eller det andet! Gravide danner nogle homoner som blødgøre både sener, ledbånd og knogler i kroppen, og derfor overstrækker man sig meget nemt.

Tillykke med graviditeten og velkommen ind i en ny verden fuld af bekrymringer!

Anmeld

15. september 2010

Maja88

Tak for alle jeres råd.

Ringede nu tilvagtlægen i går og fik at vide det nok bare var en forstrækning og som en af jer siger: at en sofa ikke kunne gøre nogen skade. Men har bare ondt så har taget en slap af dag hjemme på sofaen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.