Så må vi se om jeg bliver stoppet imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2010

AnneP

Er pt igang med mit/vores 2IUI forsøg.

Jeg er denne gang startet op på menupur, og startede med 37,5ie blev derefter øget til 75ie så 112,5ie så 150ie og har den sidste uge været på 187,5ie. Startede med hormonerne d 14 aug, så spørg lige om jeg er ved at være brugt?

Nå men til trods for den lange hormon behandling og den høje dosis, så sker der bare ikke en sk**! Da jeg så var til endnu en scanning i søndags, og der stadig ikke var sket noget, fik jeg afvide at vi lige prøvede 3dage til, og hvis der stadig ikke sker noget (og der skal ske en del) så stopper vi forsøget!

Hvis vi bliver stoppet så skal vi "flyttes" over på IVF beh. og så må vi se hvad der sker!

Ved ikke rigtigt hvad jeg håber der blver sagt!?! men tror vi bliver stoppet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Sofiedk

Hold da op en omgang, det er da helt vildt din krop bare overhoved ikke vil reagere på de hormoner, det må være en lang sej kamp at blive ved med at skulle tage de hormoner så længe uden at have nogen garanti for de hjælper på nogen måde.

krydser fingre for det er gode nyheder i får.

Anmeld

15. september 2010

AnneP

Sofiekdk skriver:

Hold da op en omgang, det er da helt vildt din krop bare overhoved ikke vil reagere på de hormoner, det må være en lang sej kamp at blive ved med at skulle tage de hormoner så længe uden at have nogen garanti for de hjælper på nogen måde.

krydser fingre for det er gode nyheder i får.

Ja det har været en hård omgang! -Blev stoppet idag, der var stadig ikke sket noget, ingen fremgang overhovedet!

Så nu skal jeg vente på fru rød kommer! og skal på IVF skole d.5okt , så må vi se hvad der så sker!

Er lidt trist, men prøver at holde humøret oppe!

Anmeld

15. september 2010

Lisbeth1985

Sender dig lige en krammer - du må have brug for den efter den omgang.. Jeg krydser fingre og tæer for, at det lykkedes med IVF-behandlingen

Anmeld

15. september 2010

otlitrom

AnneP skriver:

Ja det har været en hård omgang! -Blev stoppet idag, der var stadig ikke sket noget, ingen fremgang overhovedet!

Så nu skal jeg vente på fru rød kommer! og skal på IVF skole d.5okt , så må vi se hvad der så sker!

Er lidt trist, men prøver at holde humøret oppe!

Det må godt nok være hårdt for Jer. Hver gang samler man kræfter til et forsøg, og når det så bliver stoppet på den måde Det må ikke være sjovt!

Jeg håber IVF er vejen frem for Jer, og husk vi er lige herinde, når du har brug for at komme ud med alt det mugne!

Sender gode tanker i din retning!!

Anmeld

15. september 2010

MM1987

ØV... Det er da hamrende frustrerende...

IVF er sikkert vejen frem for der kan de nemmere øge dig i dosis. Lige nu er de jo bange for der kommer mere end 3 æg, hvorimod ved IVF må der gerne komme mange (bare ikke mere end 20)...

Håber der er bare et æg om 3 dage, så det ikke har været spildt, og hvis det ikke skulle lykkes denne gang at i kommer videre til IVF...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.