Hej ja som overskriften lyder så startet valdemar jo til mor/barn gymastik her igår, og det gik bare så godt vi er ca 40 børn lidt flere forældre da nogen af børnene har både mor og far med, men det startet med de skulle løbe helt ned i den anden ende og så med forskellige hop el løbe som en tiger og brøle el have armene oppe som en sommerfugl osv og valde var den første barn der var nede i den anden ende han nød det i fulde drag.. og da alle redskaberne kom ind så blev der hoppet klatret og gået på forhindringsbanerne som han elskede man skulle tro han havde prøvede det før..
hmm lidt pinligt da vi holde rundkræs der syntes valde at han skulle løbe ind til læren og så begynde at lave alt hvad hun lavede men bare ved siden af hende så måtte hente ham der inde nogen gange.. men forældrene var jo osse med og det var bare hårdt syntes jeg men super hyggeligt og dejligt at valdemar er glad for det..
så vi glæder os til på mandag kl.17 hvor vi så skal der op igen.. og nu på fredag der skal jeg starte op til zumba så må jeg håbe at jeg får tabt mig noget mere ved at dyrke det samtidig med at vi spiser nogen lunde sundt..
god aften til jer og tak fordi i læste med.
Anmeld