Diskussion med manden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Gyllibik

Hej alle kloge hoveder.

Er det lovligt at plukke frugter fra et privat træ, som rager over på den anden side af hækken? (Anden side af hækken er offentlig grund)

Har nemlig lige gang i en diskussion med manden, som mener haan har set et program om, at det er tilladt. Men det forstår jeg bare ikke at det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Mor-til-asta-09

jeg vil klart holde med din mand.. vil også tro det er lovligt..

Anmeld

14. september 2010

Laulund87

Ej det vil jeg ikke mene det er

Anmeld

14. september 2010

aarhusmor

Ja det er lovligt! På samme måde som hvis I har en carport der grænser op til naboens grund, så er det også lovligt at male den, så den ikke skæmmer
Hvad der er på din grund er dit!

Anmeld

14. september 2010

Gyllibik

Hmmm, øv bøv, så fik han ret igen?

Det er da lidt surt for ejeren, at træet vokser over hækken, og andre kan plukke deres fantastiske nødder. Men nice for os andre

Anmeld

14. september 2010

Pia

Vi har ligge i nabo strid med vores nabo..
I den forbindelse sage hegnssynet til vores nabo at han nok lige skulle tænke sig om, inden han brokkede sig mere over os.. For den store gren fra hans æbletræ der han helt ind på vores grund, den skulle han nok overveje og fjerne og gjorde han ikke det så stod det os frit for og tage de æbler der hang der på..
Og lige ledes ved vi nogen nede af vejen der har en brombær buks der hænger ud over deres hæk, de har også fået afvide af kommunen , at folk må gerne plukke de bær der hænger der på, for de er uden for privat grund..

SÅ din mand har ret..

Anmeld

14. september 2010

Chalala85

Det er lovligt. Der er en § i loven der håndhæver at er det inde på din grund må du gerne tage det

Anmeld

14. september 2010

Gyllibik

Mange tak for jeres hurtige svar. Nu kan jeg ikke være andet en overbevist om, at det er lovligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.