Børnehavegloser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Ida.

Annikas værste skældsord, som man kan kalde andre, når man er RIGTIG sur og gal: "Din lille frø"

Pelle fortæller Annika, at Bedstemor og Bedstefar kommer - Annika: "Mig ELSKER dem, de er mine venner"

"Skal vi lege sammen" er blevet hendes nye måde at komme til os - tidligere hed det "du lege mig?"

Hun kan stille sig op med hænderne i siden, og sige "ve' do hva' mor?!" og så griiiiner hun...

Og så er klokken blevet et emne - igår proklamerede hun pludseligt, at klokken var "tyve over ti"...og så fniste hun...hun har jo ikke den fjerneste idé om, hvad dét så betyder. Hun spørger også ofte hvad klokken er, og når hun får svar, kan hun heller ikke lade være at fnise

Passioneret bliver man også af at gå i børnehave - hun ELSKER bedstemor, bedstefar, farmor, SIN lillesøster, mor, far og dukker naturligvis og hun SAAAVNER også (de samme som hun ELSKER )

Imorges sagde hun på vej i børnehaven, at nu skulle hun på arbejde, da jeg spurgte hende, hvad hun laver, når hun arbejder var svaret "rutsjer"...tænk sådan et arbejde vil jeg gerne have

Elsker den udvikling hun er i - hun er igen sit gamle selv - selvom hun er helt vildt træt, når hun kommer hjem(!!), så er hun ikke længere ved siden af sig selv. Hun har fundet sine ben og vokser nu med opgaven...og dét er bare så fantastisk at opleve!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

anna-jonas

Skøn læsning...............at Annika har fundet sig selv, helt deroppe i Viborg.

Knus Mette

Anmeld

15. september 2010

TbCp

Det er simpelthen så fantastisk den udvikling de gennemgår lige nu!

Og hvor er det dejligt at hun igen er sig selv

Anmeld

15. september 2010

Vingummien

hvor er hun sød.

Hvis hun siger sit job op, så sig lige til, for så vil jeg gerne have det

Anmeld

15. september 2010

msax

Ja - det er lidt skægt som skældsord kan have en anden "udformning" i børnehaven. Det bedste jeg har hørt er: din fedtplet! og ja, hvem vil være en genstridig fedtplet der ikke er til at få af?

og hvor er det dejligt at høre at hun er ved at finde sin nye plads i børnehaven. Der findes ikke noget bedre end glade børn.

SMIL fra Mette

Anmeld

15. september 2010

Ni-ko-li-ne

man bliver varm inden i, der er bare ikke noget der kan gøre en glad som at se og høre børns læring....

hvor er det fantastisk!!!

Anmeld

15. september 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Annikas værste skældsord, som man kan kalde andre, når man er RIGTIG sur og gal: "Din lille frø"

Pelle fortæller Annika, at Bedstemor og Bedstefar kommer - Annika: "Mig ELSKER dem, de er mine venner"

"Skal vi lege sammen" er blevet hendes nye måde at komme til os - tidligere hed det "du lege mig?"

Hun kan stille sig op med hænderne i siden, og sige "ve' do hva' mor?!" og så griiiiner hun...

Og så er klokken blevet et emne - igår proklamerede hun pludseligt, at klokken var "tyve over ti"...og så fniste hun...hun har jo ikke den fjerneste idé om, hvad dét så betyder. Hun spørger også ofte hvad klokken er, og når hun får svar, kan hun heller ikke lade være at fnise

Passioneret bliver man også af at gå i børnehave - hun ELSKER bedstemor, bedstefar, farmor, SIN lillesøster, mor, far og dukker naturligvis og hun SAAAVNER også (de samme som hun ELSKER )

Imorges sagde hun på vej i børnehaven, at nu skulle hun på arbejde, da jeg spurgte hende, hvad hun laver, når hun arbejder var svaret "rutsjer"...tænk sådan et arbejde vil jeg gerne have

Elsker den udvikling hun er i - hun er igen sit gamle selv - selvom hun er helt vildt træt, når hun kommer hjem(!!), så er hun ikke længere ved siden af sig selv. Hun har fundet sine ben og vokser nu med opgaven...og dét er bare så fantastisk at opleve!

Hihii, hvor skønt. Og rigtig rigtig meget lig Bianca.
Hun ELSKER også bare!!! Og siger også at klokken er ti, tyve...   ...og hun savner. Og så skal hun i øvrigt også i skole eller på arbejde i tide og utide   Det er rigtig skægt, som de er og siger i denne alder. Skønne tøser!

Og hvor er det fedt at høre, at Annika er tilbage i sit gode glade jeg igen.

Vi glæder os såååååå meget til at ses, sludre og lege med Jer 

Anmeld

15. september 2010

Barbamama

Ha ha ha ha åååh hvor er hun herlig!!!! I må have mange gode grin derhjemme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.