Dejlige unger...det er lige før man får blesnipper i øjnene af alle de babybilleder 
Nå jeg må styre mig indtil januar, så kommer næste barnebarn hehe.
Min den ældste var ret mørkhåret da hun blev født og endte som gylden mørkeblond. Hun har tykke krøller og har meget langt hår som jeg, men det er kun når det er vådt man kan se hvor langt det er, for det krøller helt op når det er tørt. Ellers så har hun vissengrønne øjne..en meget flot farve.
Nr. 2 var lys, men med gylden hud og meget mørke øjne. Hun er endt som kastaniebrun. Hun er iøvrigt den mørke af mine børn. I dag har hun næsten lige så langt hår som jeg, men hendes hår er helt glat og meget tykt. Hendes hud er nærmest fersken agtig og så har hun let asiatiske træk, noget der går igen med et barn i hver generation i min slægt. Hun har mørkeblå øjne.
Nr. 3 var 20 kr farvet..fuldstændigt som en nyslået 20 krone (samme farve som mit...og jo det ER altså min egen farve) og det er han stadig, men med fregner og blå, blå øjne, lyse øjenvipper og øjenbryn. Hans hår er tykt og krøllet og man har hele tiden lyst til at ugle ham i det. Det har pigerne også, og de kan ikke stå for hans fregner og blå øjne, men det er ikke noget han bryder sig om...endnu LOL
Alle 3 kan blive ligeså brune som nødder, men med forskellige farvenuancer. I kan se billeder af dem inde på min profil.

Kærligst
Sussie
Anmeld