Dejlig 1. dag i fitnesscenter med MoarJ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2010

FrkT

I dag startede Dorthe (MoarJ) og jeg i fitnesscenter for første gang. Det var et stoooort sted med masser af mennesker og forskellige træningsrum til både det ene og det andet.

Vi startede til BobyBike Intro (som er det samme som spinning). Og troede det ville være ret let i dag, da det bare var intro-holdet, men NEJ, det var meeeget hårdt. Så vi holder os lige på det hold et godt stykke tid endnu

Måtte også erkende, at selvom min kondi er DÅRLIG, så er mine benmuskler altså VÆRRE.... de gange jeg måtte holde pause var det faktisk mest pga. at benene ikke kunne mere... men det bliver nok bedre med tiden

Og så har jeg fået en SKØN veninde ud af det.... Dorthe er mindst ligeså sød i virkeligheden som hun er herinde  Så det er dejligt at kunne kombinere to gode ting!

Og selvom jeg da godt gad jeg kunne have klaret mere, så er jeg STOLT over at have klaret det og gennemført det.... nu kan det kun gå frem af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Moderator

14. september 2010

Mira0911

I lige måde søde... :)

Det var hårdt.. Det kan vi blive enige om... ;) Det skal helt klart nok blive bedre med tiden... Det ender jo med at vi kommer på BodyBike 1...

Synes vi gjorde det rigtigt godt, selvom det var første gang... ;)

1 FLASKE vand er SLET ikke nok til sådan en intro time, hvert fald ikke for mig... ;)

Anmeld

15. september 2010

FrkT

MoarJ skriver:

I lige måde søde...

Det var hårdt.. Det kan vi blive enige om... Det skal helt klart nok blive bedre med tiden... Det ender jo med at vi kommer på BodyBike 1...

Synes vi gjorde det rigtigt godt, selvom det var første gang...

1 FLASKE vand er SLET ikke nok til sådan en intro time, hvert fald ikke for mig...

Heller ikke for mig.... masser af vand med næste gang. Og nogle forhåbentlig lidt udhvilede benmuskler

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Åhh elsker spinning. Er det helt det samme eller? 

Godt i har fundet noget der lige er jer selv om det er skide hård og det er det bare. 

Anmeld

15. september 2010

FrkT

Diana... skriver:

Åhh elsker spinning. Er det helt det samme eller? 

Godt i har fundet noget der lige er jer selv om det er skide hård og det er det bare. 

Altså jeg tror det er det samme. Tror bare det hedder BobyBike fordi de lige har fået helt nye cykler, som hedder Bodybikes.... men træneren sagde altså også spinning et par gange under træningen i går, så mon ikke? Har dog ikke prøvet spinning før, så kan ikke vide mig sikker. Men det er hvor man cykler uden ret meget belastning først, og så får mere og mere belastning på, og nogle små spurts hen af vejen, og op at stå af og til også... sådan nogle intervaller faktisk.

Anmeld

15. september 2010

Diana...

FrkT skriver:

Altså jeg tror det er det samme. Tror bare det hedder BobyBike fordi de lige har fået helt nye cykler, som hedder Bodybikes.... men træneren sagde altså også spinning et par gange under træningen i går, så mon ikke? Har dog ikke prøvet spinning før, så kan ikke vide mig sikker. Men det er hvor man cykler uden ret meget belastning først, og så får mere og mere belastning på, og nogle små spurts hen af vejen, og op at stå af og til også... sådan nogle intervaller faktisk.

Jep jep det lyder som spinning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.