Er alt ok derinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Mischa

Er alt nu som det skal være derinde?

Det er slet ikke hyggeligt at være gavid når man går og er urolig for om ens lille guldklump har det godt.

jeg ville så gerne forberede mig selv på i morgen hvor vi skal til Nakkefoldsscanning, jeg tør ikke tænke på hvad der sker efter at jeg lægger mig op på brixen og hun begynder at scanne min mave, mit hjerte hopper allerede en ekstra gang når jeg tænker på det.

det er bare et mareridt!

Hvis man stadig har lidt kvalme, ømme bryster, er svimmel når man rejser sig, skal tisse om nattet og flere gange om dagen, drikker mere end normalt, altså, næsten alle graviditetssymptomer,

er alt så som det skal være???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Sofia

Jeg skal til NF på torsdag, jeg glæder mig bare til det, er så spændt på at se lille bebs, hører hjertelyd osv. Tror bare jeg fokuserer på det positive, og tror på at alt er som det skal være! Tror det er svært at vurdere ud fra symptomer om alt er som det skal være - men det tror jeg virkelig det er, du får sikkert en vildt god oplevelse til NF, og får lov at se din lille baby! Det bliver skønt!

Anmeld

14. september 2010

Maria-s

Prøv at putte de negative tanker væk og så GLÆD DIG til i morgen! JEg ved det er svært, men du skal virkelig glæde dig til i morgen. Jeg var selv til NF for ca 14 dage siden og det er simpelthen det største og skønneste jeg har prøvet og ja jeg havde/ har også div. symptomer som dig JEG kunne nu GODT ønske mig at min kvalme snart var væk, så jeg kunne nyde det hele liiiidt mere istedet for bare at tænke på opkast og være udkørt...

Så prøv virkelig at glæd dig til i morgen, - det bliver SÅ STORT

Anmeld

14. september 2010

Mischa

Hehehe ja jeg er nok lidt for negativ i mine tanker men er så bange for at miste for 4. gang.

Jeg prøver at være positiv og synes også selv at det går meget godt, men kan ikke lade være med at være nervøs

var til scanning da jeg var 11+2, dér så vi den lilles hjerte og der var meget aktivitet, er heller ikke nået så langt før, så jeg skal nok bare slappe af og nyde det lidt mere, det håber jeg at jeg kan i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.