Så har vi været til øjenlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. september 2010

FruEllingsen

Ja. i dag har vi så været ved øjenlæge igen.

OG det gik bare slet ikke som håbet.....

Marcus skal have briller allerede. Øjenlægen synes ikke MArcus er intresseret nok i ting når de kommer tæt på. Han er bange for at det vil påvirke hans udvikling negativt hvis vi venter med brillerne. så selvfølgelig skal han have dem nu.

Men vi prøver at tage det i stiv arm. han bliver jo super CUTE. men hvor er den altså svær at sluge at min lille guldklump allerede skal have briller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

MariaJ

Drømmer skriver:

Ja. i dag har vi så været ved øjenlæge igen.

OG det gik bare slet ikke som håbet.....

Marcus skal have briller allerede. Øjenlægen synes ikke MArcus er intresseret nok i ting når de kommer tæt på. Han er bange for at det vil påvirke hans udvikling negativt hvis vi venter med brillerne. så selvfølgelig skal han have dem nu.

Men vi prøver at tage det i stiv arm. han bliver jo super CUTE. men hvor er den altså svær at sluge at min lille guldklump allerede skal have briller

Lige et stort knus til dig . Det er jo ikke lige det man håber på, men bedre at finde ud af det nu, så han kan udvikle sig som han skal. Hvordan gør man overhovedet med briller, når de er så små. De kan vel ikke styre at de skal sidde fast?

Anmeld

14. september 2010

FruEllingsen

MariaJ skriver:

Lige et stort knus til dig . Det er jo ikke lige det man håber på, men bedre at finde ud af det nu, så han kan udvikle sig som han skal. Hvordan gør man overhovedet med briller, når de er så små. De kan vel ikke styre at de skal sidde fast?

De har sådan nogle smarte flexible briller som sidder rigtig godt fast på hovedet. men det kan selvfølgelig ikke undgås at de bliver skæve ret tit.

Ja det er bedre at han får briller nu. end at det hæmmer ham ikke at have dem

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

Super fantastisk at der findes briller i den størrelse, så han ikke bliver bagud i udvikling pga dlig syn

Selvfølgelig er det lige en i skal sluge, men han bliver da fantastisk dejlig og sød med briller (er han også i forvejen) Og når i inden for kort tid kan se en forbedring, så glemmer i alt om de trælse tanker i har haft om det

Anmeld

14. september 2010

FruEllingsen

Tulipan skriver:

Super fantastisk at der findes briller i den størrelse, så han ikke bliver bagud i udvikling pga dlig syn

Selvfølgelig er det lige en i skal sluge, men han bliver da fantastisk dejlig og sød med briller (er han også i forvejen) Og når i inden for kort tid kan se en forbedring, så glemmer i alt om de trælse tanker i har haft om det

Ja. vi havde jo heldigvis forberedt os på at han skulle have briller.  vi havde bare håbet at vi kunne vente til at han var over 6 mdr. men det går jo nok det hele. når han først har fået dem, vender vi os sikkert hurtigt til det

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

Drømmer skriver:

Ja. vi havde jo heldigvis forberedt os på at han skulle have briller.  vi havde bare håbet at vi kunne vente til at han var over 6 mdr. men det går jo nok det hele. når han først har fået dem, vender vi os sikkert hurtigt til det

Ja, det tror jeg da også helt sikkert at i gør

Anmeld

14. september 2010

DK

Jeg kan godt forstå at det er super træls!!

Men se på den lyse side, ingen var mere nuttet end knægten fra Jerry Maguire! Jeg har selv brugt briller som barn, og briller bliver bare lynhurtigt noget man vænner sig til/ikke tænker over, og faktisk kun mærker når man ikke har dem på. Lidt ligesom en ring man altid har på, den mærker man kun når man ikke har den på (altså hvis du forstår!)

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Men se på den lyse side, ingen var mere nuttet end knægten fra Jerry Maguire! Jeg har selv brugt briller som barn, og briller bliver bare lynhurtigt noget man vænner sig til/ikke tænker over, og faktisk kun mærker når man ikke har dem på. Lidt ligesom en ring man altid har på, den mærker man kun når man ikke har den på (altså hvis du forstår!)

Lige præcis - den knægt smelter simpelthen mit hjerte!!! Det bliver da så sødt med briller - og hvis han så vil have linser senere så får han jo bare det Men selvfølgelig er det da lidt øv at han skal have dem så tidligt...

Anmeld

15. september 2010

FruEllingsen

DK skriver:

Ja han er bare super kær.

Er også helt sikker på at Marcus bliver SKØN med briller. hvordan kan han andet.

Anmeld

15. september 2010

MariaJ

Drømmer skriver:

De har sådan nogle smarte flexible briller som sidder rigtig godt fast på hovedet. men det kan selvfølgelig ikke undgås at de bliver skæve ret tit.

Ja det er bedre at han får briller nu. end at det hæmmer ham ikke at have dem

Smart. Han bliver da rigtig fin med briller. Held og lykke med det.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.