Nu skal jeg have svar!!!! (Ikke for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2010

VIPpigen

Ej altså, er nød til at høre hvordan og hvor ledes når slimproppen går. Og ligeså når man begynder at få evt tegn på veer.

Da jeg har været på pencillin den sidste uge mod lungebetændelse resulterede det i en rigtig god gang svamp, så derfor har jeg holdt meget øje med det dernede. Og svamp i underlivet giver også forøget udflåd, det ved jeg. Nu har jeg faktisk fået bugt med svampen, men til morgen da jeg lige skulle tjekke, kom der en ordentlig klump hvid snask ud. Det lignede ikke alm. udflåd, men en tyk gang mælk. (undskyld beskrivelserne) Jeg har så siden morgenmaden været oppustet, og haft rigtig ondt i maven, det sidder dog ikke "ved" lillepigen, men faktisk udenom, der hvor tyktarmen køre. Der er masser af liv i lillepigen, så lader ikke til hun er generet på nogen måder. Men er nød til at spørge om hvordan det ser ud med den slimprop. Ved den gendanner sig selv flere gange under en graviditet, men var det slimproppen der gik

VIP 28+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Con

Jeg synes faktisk ikke det er noget folk skal sidde og kloge i herinde, - også din forhistorie taget i betragtning, så skal du ringe til fødegangen/din jordemoder og snakke med hende om det.

Anmeld

14. september 2010

SannaFo1

Har en fra familien som havde nogenlunde den samme historie at fortælle og hun fødte døgnet efter. men som con siger. Ring til fødegangen og fortæl dem at du gerne vil vide hvad der foregår og hvis du gerne vil "tjækkes" bare for at være på den sikre side så spørg om der er okay.

Det er helt almindeligt at få et lille tjæk hvis det kan få en til at slappe mere af. Jeg havde megen glæde af det.

Anmeld

14. september 2010

SussieThyssen

Vil nok også lige anbefale et opkald søde ven

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. september 2010

VIPpigen

Tak for svar, ringer lige med det samme, nu bliver jeg da helt urolig... Havde ikke tænkt det kunne være noget alvorligt da det egentligt bare føltes som stærke mavekramper

Anmeld

14. september 2010

silden85

hvad sagde fg ?

Anmeld

14. september 2010

VIPpigen

Det var ikke noget alvorligt, de mener det er de bånd som hænger ved livmoderen som giver sig, og giver mig smerterne. Lillepigen er aktiv som altid, og det var ellers superfint. De undersøgte for evt blærebetændelse, og det kunne de ikke svar 100 på om jeg havde da det ikke var en morgenurin. Så skal heldigvis til jordemoder i morgen, hvor jeg skal have det undersøgt

Men alt er godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.