Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Skouboe

dorthemus skriver:

Nej det kan jeg lige forestille mig...jeg gider nok godt overtage den mei tai med dét mønster og en lille pukkelryg

Nu får vi at se hvordan det kommer til at fungere - nogle ideer virker bare ikke rigtigt i praksis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

dorthemus

Skouboe skriver:

LOL..

Nu er jeg på "barsel" i øjeblikket og tager ikke rigtigt nye ordrer ind, men du har set denne side ikke?

http://daub-deluxe.dk/

Hvor fint  Er vild med buksedragter...så når du er færdig med det der barselshalløj så vil jeg gerne bestille sådan et par

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Jeg har forresten lige tjekket Skat.dk ang. moms på varer fra USA. Og der er IKKE moms på, når varen har kostet under 1.150 kr. (der er vist andre regler, når det kommer til sprut/tobak/elektronik).

Jeg vil meget gerne have en lomme på panelet, så det vil jeg lige lede efter

Nå men så bestil du fra Moderskibet selv Så kan du få både lommer, pels og andet lir

www.babyhawk.com

Anmeld

15. september 2010

Ranarupta

dorthemus skriver:

Nå men så bestil du fra Moderskibet selv Så kan du få både lommer, pels og andet lir

www.babyhawk.com

Pimp My Mei Tai!

Anmeld

16. september 2010

K&S

Ranarupta skriver:

Jeg har forresten lige tjekket Skat.dk ang. moms på varer fra USA. Og der er IKKE moms på, når varen har kostet under 1.150 kr. (der er vist andre regler, når det kommer til sprut/tobak/elektronik).

Jeg vil meget gerne have en lomme på panelet, så det vil jeg lige lede efter

Anmeld

16. september 2010

Skouboe

dorthemus skriver:

Hvor fint  Er vild med buksedragter...så når du er færdig med det der barselshalløj så vil jeg gerne bestille sådan et par

Det må vi kigge på - der går nok 3-4 uger endnu. Silja er stadig ret ustabil... nu dropper vi amningen, så kommer hun til at være lidt mere stabil vil jeg tro.

Jeg vender tilbage, hvis min ammehjerne husker det - ellers så prik til mig..

Anmeld

16. september 2010

dorthemus

Skouboe skriver:

Det må vi kigge på - der går nok 3-4 uger endnu. Silja er stadig ret ustabil... nu dropper vi amningen, så kommer hun til at være lidt mere stabil vil jeg tro.

Jeg vender tilbage, hvis min ammehjerne husker det - ellers så prik til mig..

Super

Anmeld

16. september 2010

Thalia

Hvor er den bare super smuk, og hvor ser det bare drøn hyggeligt ud  

Lige i forhold til det med de lange stropper, så kan du faktisk med fordel krydse dem under lillens numse, og så binde dobbeltknyden på ryggen af dig selv. Dels får du tropperne lidt ad vejen på den måde, og dels er det sundere at bære sådan fordi du skaber ekstra støtte under barnets numse og fordeler vægten bedre på din egen ryg

Jeg har muligvis postet et billede af det i fototråden, men ellers skal jeg gerne lige vinde et frem

Anmeld

16. september 2010

dorthemus

Thalia skriver:

Hvor er den bare super smuk, og hvor ser det bare drøn hyggeligt ud  

Lige i forhold til det med de lange stropper, så kan du faktisk med fordel krydse dem under lillens numse, og så binde dobbeltknyden på ryggen af dig selv. Dels får du tropperne lidt ad vejen på den måde, og dels er det sundere at bære sådan fordi du skaber ekstra støtte under barnets numse og fordeler vægten bedre på din egen ryg

Jeg har muligvis postet et billede af det i fototråden, men ellers skal jeg gerne lige vinde et frem

Tak  Ja jeg havde også bundet under numsen først og bagpå, men dels er stropperne lige lidt korte så jeg blev lidt utryg ved om de ku gå op, og dels så synes jeg at Runa sidder bedre for hun sidder og skyder ryg så det generer mig...hun skal nok lige vænne sig til at sidde sådan og ikke på arm hvor der er mere plads til store armbevægelser Jeg skal lære slyngen at kende og også lige lære at binde den hvor hun sidder på ryggen..har prøvet én gang, men puh hvor var jeg nervøs for at hun trillede af

Anmeld

16. september 2010

Thalia

dorthemus skriver:

Tak  Ja jeg havde også bundet under numsen først og bagpå, men dels er stropperne lige lidt korte så jeg blev lidt utryg ved om de ku gå op, og dels så synes jeg at Runa sidder bedre for hun sidder og skyder ryg så det generer mig...hun skal nok lige vænne sig til at sidde sådan og ikke på arm hvor der er mere plads til store armbevægelser Jeg skal lære slyngen at kende og også lige lære at binde den hvor hun sidder på ryggen..har prøvet én gang, men puh hvor var jeg nervøs for at hun trillede af

Jeg synes også det kræver lidt overvindelse at smide dem på ryggen i starten, og jeg er faktisk ikke vild med at rygbære fær de bliver 6 mdr - netop fordi turen op og ned er lidt sværere.

Men hvis stropperne føles korte kan du prøve at binde tibetansk ved rygbæring (det gør du måske allerede). Det plejer at virke ret godt for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.