Hvornår var i klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2010

quar20

Ja så nåede jeg uge 30.. =)  WEEEHUUUU.. Nu er der ikke længe til at lillebror kommer til verden..  op til KUN 12 uger..

ja jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her, men syntes bare det er smadder rart at være nået SÅ langt.. =)

Hvornår var i egentlig klar med værelse? taske til sygehuse? tøj osv?

Og hvornår købte i egentlig ind i baby mht. til bleer osv.?

Knusser fra en LYKKELIG mor snart til 2 dejlige bassedrenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

SussieThyssen

Ikke før efter 6. måned, men det havde også sine grunde.
Og jeg tror, der kun var omkring en måneds tid tilbage inden det for alvor gik løs LOL

Kærligst
sussie

Anmeld

14. september 2010

Malonde1985

quar20 skriver:

Ja så nåede jeg uge 30.. =)  WEEEHUUUU.. Nu er der ikke længe til at lillebror kommer til verden..  op til KUN 12 uger..

ja jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her, men syntes bare det er smadder rart at være nået SÅ langt.. =)

Hvornår var i egentlig klar med værelse? taske til sygehuse? tøj osv?

Og hvornår købte i egentlig ind i baby mht. til bleer osv.?

Knusser fra en LYKKELIG mor snart til 2 dejlige bassedrenge

Vi er stort set klar - har alle tingene hjemme, skal bare lige stilles ind i soveværelset.. Seng og puslebord. Tøjet er også på plads - skal bare vaskes inden det skal i brug..

Mangler bleer, stofbleer og sådan lidt.

Anmeld

14. september 2010

Nadia&Daniel

Jeg har termin om præcis 7 uger i dag - og vi er ikke klar endnu (men tæt på).. Eller det vil sige:

- barnevogn og tremmeseng plus det løse til disse er bestilt og skal hentes engang i Okt.

- puslebordet til væggen skal kigges (og forhåbelig) købes på lørdag

- babytøj (unisex - da vi ikke kender kønnet) er købt ind i løbet af min graviditet  (begyndte omkring da jeg var i 20. uge) - skal "bare" lige vaskes sammen med en masser stofbleer - ellers er det få ting på listen som skal klares..

- "rigtige" bleer er købt ind (fik dem billigt på min mands job) - mangler bare lige andre pusleting til puslebordet..

Men uhhh hvor er vi utålmodige nu..og tasken til hospitalet skal også snart pakkes

Anmeld

14. september 2010

klmf

Uh, jeg ventede længe med at købe tøj og sådan noget. Hvade dog lidt hjemme ved mine forældre. Var sygemeldt med plukveer i lang tid og var så bange for han skulle komme så tidligt at jeg ville miste ham - eller at noget andet ville gå galt og jeg ikke fik ham med hjem. Og kunne slet ikke klare tanken om at skulle pakke tøj og sager sammen igen uden at få det brugt. Til sidst da jeg var højgravid, 4 uger før tror jeg, troede jeg nok lidt mere på en happy end og SÅ begyndte redebyggeriet med ophængning og organisering af puslebord, vask af tøj osv.

Næste gang bliver det forhåbentlig et andet forløb og så kan jeg gå og glæde mig

Anmeld

14. september 2010

Margorie

Jeg har termin om 9 uger.. Og jeg er slet ikke klar overhovedet! Har intet fået købt endnu, så puha håber ikke baby kommer før tid..

Anmeld

14. september 2010

quar20

Hold da op - Måske jeg er lidt foran.. Nu har vi selvfølgelig barnevogn fra Tino. Puslebordet er hængt op for det bruger tino jo endnu..! Ja vuggen står på værelset DOG ikke på plads ELLER redt..! Den står der bare..! Og kommoden er der også og deri er legetøjet, og tøjet..! Hmm.. Ellers står det lidt hulter til bulter derinde.. =)

Autostol osv er bare stillet ovenpå kommoden..!! Men overvejer stærkt at gå igang så småt med lige at købe to pakker bleer osv..!! Jeg er også sygmeldt pga. plukveer, stærker smerter omkring moderkagen, og lidt bækkenløsning..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.