rip farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Na-Wi

Så fik man lige afvide at min farmor døde i nat  For ikke så mange dage siden faldte hun ud af sin seng og brækkede lårbenet.. Hun blev opereret og har haft det bedre end nogensinde, men i nat sluttede hendes liv, hjertet holdte op med at slå ..

Jeg er så ked af det, har hylet lige siden min ringede og det værste var at jeg ikke nåede at sige farvel til hende .. Hun nåede ikke at opleve Williams 1 års fødselsdag og jahh.. ØV..

Beklager mit tude-indlæg, men nogen gange er det bare meget rart at få tingene ud..

-Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Guldet

Åh.. det er aldrig nemt når man mister nogen man holder af. stort kram til dig

Du skal ikke beklage over dit indlæg. . vi er for at støtte og hjælpe hinanden herinde

Knus

Anmeld

14. september 2010

morethanperfect

Orr , det er så uretfærdigt når folk man elsker forsvinder ..

Sender et kæmpe 

Anmeld

14. september 2010

Dot D

Naannaa87 skriver:

Så fik man lige afvide at min farmor døde i nat  For ikke så mange dage siden faldte hun ud af sin seng og brækkede lårbenet.. Hun blev opereret og har haft det bedre end nogensinde, men i nat sluttede hendes liv, hjertet holdte op med at slå ..

Jeg er så ked af det, har hylet lige siden min ringede og det værste var at jeg ikke nåede at sige farvel til hende .. Hun nåede ikke at opleve Williams 1 års fødselsdag og jahh.. ØV..

Beklager mit tude-indlæg, men nogen gange er det bare meget rart at få tingene ud..

-Nanna

Du skal ikke undskylde.... Jeg er ked af det på dine vegne og håber du og din familie kan hjælpe hinanden med at komme ovenpå igen. Sender dig lige et

Anmeld

14. september 2010

Maria-s

Et stort herfra. Det er aldrig rart at miste dem man holder af.....

Håber du har nogen omkring dig som kan støtte dig i denne svære tid.

Må jeg kondolere dit tab....

Anmeld

14. september 2010

LouiseNielsen

Åhh nej, det er så frygtelig når livet slutter... Føler med dig, jeg har selv mistet min farmor, som var den helt store person i mit liv og altid har været det... Det er 12 år siden, og jeg savner hende hver eneste dag, specielt nu da jeg har fået børn....

Varme tanker til dig i en svær tid.....

Kram

Anmeld

14. september 2010

otlitrom

Det gør mig ondt! Stort knus

Anmeld

14. september 2010

CamillaT89

Jeg føler med dig og din familie. Det gør så ondt at miste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.