lilla, grøn og la´vær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Ni-ko-li-ne

ja jeg er sgu stolt....

Nikoline kan genkende farverne grøn og lille og igår også blå... men det er mest lilla og grøn hun peger på...

8 ud af 10 gange siger hun det rigtige... og så er damen begyndt at sige: "la vær"

de øver sig i DP på at lære at sige lad være, i stedet for at skrige og slå og hvad de nu ellers kan finde på...

så når le princess ikke gider have tør rumpe siger hun "nej nej nej la ve vær"

ha ha... det er en fest...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

otlitrom

Det er da egentlig en god ting DP har gang i. At lære dem at sige lad være Men det er nok ikke lige den kommentar hun skal komme med, når hun skal skiftes

Godt gået med farverne.

Anmeld

14. september 2010

anna-jonas

Sikke en dygtig lille Nikoline-pige, sådan at begynde at skelne farver. Det er ret tidligt, at kunne det, så det kan du godt være stolt af, Karina.

Knus Mette

Anmeld

14. september 2010

Milka

wow hvor er hun dygtig!

her bliver der sagt en masse ord der starter med b: bad, ble, bil, bold. og så selvfølgelig hva det og HEJ (hej skal altid råbes). det ord der nok bliver brugt flittigst er tak – men det er fordi det også betyder værsgod og be om

glæder mig til de begynder at sætte ord sammen!

ved nikoline at hun hedder nikoline? og siger hun mor?

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

wow hvor er hun dygtig!

her bliver der sagt en masse ord der starter med b: bad, ble, bil, bold. og så selvfølgelig hva det og HEJ (hej skal altid råbes). det ord der nok bliver brugt flittigst er tak – men det er fordi det også betyder værsgod og be om

glæder mig til de begynder at sætte ord sammen!

ved nikoline at hun hedder nikoline? og siger hun mor?

Svarer lige fra min Tlf... Det fungerer ikk altid, men vi prøver:0)
Ja hun har sagt mor i lang tid nu... Og hun ved godt hvad hun selv hedder, "Niner" siger hun... Det har hun gjort i et halvt års tid nu... F.eks. " Niner tur" = Nikoline's tur

Anmeld

14. september 2010

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

Svarer lige fra min Tlf... Det fungerer ikk altid, men vi prøver:0)
Ja hun har sagt mor i lang tid nu... Og hun ved godt hvad hun selv hedder, "Niner" siger hun... Det har hun gjort i et halvt års tid nu... F.eks. " Niner tur" = Nikoline's tur

tænkte lige at det egentlig var et dumt spørgsmål, for selvfølgelig ved hun hvad hun hedder. det har pigerne da gjort længe – de kan bare ikke sige det endnu

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

tænkte lige at det egentlig var et dumt spørgsmål, for selvfølgelig ved hun hvad hun hedder. det har pigerne da gjort længe – de kan bare ikke sige det endnu

Nej, det var ikke et dumt spørgsmål:0)
Det er vildt nok, der kommer også sætninger... Man bliver altså pave stolt..
Det med at Hej skal råbes gælder også her... Særligt hvis folk ikke svarer, så bliver det som regel højere og højere... Hi hi...

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

Forresten.... Det er lidt tragisk men faktisk også morsomt...
Forleden så vi en film, hvor der var en dommer som havde mørk hud, Nikoline sidder og kigger... Peger på manden og siger "Abe"

OH MY GOD.... Jeg håber ikk hun gør det ude i offentligheden

Anmeld

14. september 2010

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

Forresten.... Det er lidt tragisk men faktisk også morsomt...
Forleden så vi en film, hvor der var en dommer som havde mørk hud, Nikoline sidder og kigger... Peger på manden og siger "Abe"

OH MY GOD.... Jeg håber ikk hun gør det ude i offentligheden

haha!! det er det børn kan

Anmeld

15. september 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Det er da egentlig en god ting DP har gang i. At lære dem at sige lad være Men det er nok ikke lige den kommentar hun skal komme med, når hun skal skiftes

Godt gået med farverne.

de er ret gode til at lære børnene rigtig mange ting i DP.... det er skønt :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.