Fotobog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. september 2010

NoName

Her,

Er der nogen af jer der har fået lavet sådan en fotobog på nettet? synes der er såååå mange muligheder, hvilken vil i anbefale?

og ved i forresten om de laves "kids proof" tænkte på at få lavet en til Caroline med billeder af familien som en slags peje bog som kan tåle fedt fingre og savl...

Majken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

twinboys

Ej jeg følger lige med her på dette indlæg... Jeg har nemlig også brug for lidt inspiration

Majbritt

Anmeld

14. september 2010

AnneBJ

Jeg har fået lavet, men kan skisme ikke huske hvor.. men var overordentligt tilfres Den er ikke børnevenlig - det er det vist nærmest kun, hvis du fx selv printer sider ud, og så laminerer og samler med nøglering eller lignende...vil lige se om ejg kan finde ud af hvor jeg bestilte fra, så vender jeg tilbage

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi har fået en gennem photocare (tror de hedder Cewe!?)..

Vi er VILDT tilfredse og vil uden tøven bestille hos dem igen næste gang der er en begivenhed der skal foreviges (vi har lavet en dåbs bog)

De er ikke børnevenlige... og tror heller ikke de laver det, desværre!

Man kan jo købe en masse "albums" som man selv kan sætte billeder ind i som godt kan tåle at blive hevet og flået i, og tygget og gnasket på

Anmeld

14. september 2010

lis_j

Jeg tror du/i vil få ret mange svar. Der er jo efterhånden en del firmaer der laver fotobog, fotokalender osv. osv.

Vi har tidligere bestilt fra SUMOpix.com og har været meget glade. Priserne har ikke varieret så meget og derfor har vi bevidst valgt et sted vi stolede på og hvor kvaliteten var i orden.

Men der er som sagt mange der laver det efterhånden.

Her kan du finde deres bud på en fotobog

Anmeld

14. september 2010

Kit

Jeg vil anbefale pixum.dk

Jeg har efterhånden fået lavet nogle stykker igennem dem og det fungerer upåklageligt. En gang var der fejl på to sider ud af 98 og der sendte de en ny bog uden beregning og ville ikke have den med fejl tilbage.

Programmet synes jeg er nemt at bruge og leveringstiden er stort set altid kortere end det angivede. Hvis man tilmelder sig deres email tilbud, så kan der også være mange penge at spare på sine fotobøger, hvis man laver bogen klar til at bestille, når tilbuddet er der.

Desuden synes jeg kvaliteten er rigtig lækker. Både bogen og billederne.

Kit

Anmeld

14. september 2010

Malthesmoar

Har brugt vistaprint flere gange

Anmeld

14. september 2010

Svenne

www.fidipus.dk
Jeg har ikke prøvet det - men det ser spændende ud. Jeg ved dog ikke, hvor mange fedtede fingre, de kan tåle?!

Anmeld

14. september 2010

AnneBJ

Jeg brugte foto.com...

Anmeld

14. september 2010

AnneBJ

Og her er et eksempel på en babysikker fotobog som er helt hjemmelavet - dog ikke af mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.