et helt nyt kapitel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Ni-ko-li-ne

i mit liv....

ja sådan føles det sgu... tænk siden før Nikoline kom til verden har jeg gået hjemme! siden juni 2008!! er det ikke en vildt sindssyg tanke?

den her kamp, som jeg kalder det... en kamp med ryggen, har taget lang tid... en masse kræfter og blod sved og ikke mindst tårer! kampen er stadig igang og koster en del tårer...

men imorgen, imorgen skal jeg til samtale i Reva-huset, ang. min afklaring... endelig skal jeg igang med det der vil give mig muligheden for at finde mig et job og komme ud og føle mig en smule normal...

jeg er spændt, meget spændt! jeg ved at jeg skal være der 3 mdr. og så beslutter de hvad der er hensigtsmæssigt og efter de 3 mdr har vi jo så fundet ud af hvor mange timer jeg kan arbejde... tænk at min ryg skal bestemme det... jeg er blevet bedre til at affinde mig med min situation...

men....

så er der dage som igår, hvor jeg i træningscenteret møder en dame, som har slidgigt i lænden... som jeg.... men hun var næsten 60 år! jeg er 27 år! dage som igår har jeg det som om jeg har fået vredet armen om, og er tvunget til at acceptere noget jeg på ingen måde selv har valgt, men som har kæmpe indflydelse på mit liv...  puh, den er tung...men jeg SKAL lære at acceptere situationen uden at føle mig som et offer... jeg er nødt til at tage det i stiv arm, eller sgår det ud over alt for mange andre ting...

kryds fingre for mig tøser... kryds fingre for at jeg kan klare et fleksjob og at jeg får det tilkændt.... kryds fingre for at jeg så efterfølgende kan finde et fleksjob!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Barbamama

uha det er også længe. Hvor kunne det være fedt hvis du kunne komme i gang med noget du blev rigtig glad for. Jeg krydser det hele!

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

uha det er også længe. Hvor kunne det være fedt hvis du kunne komme i gang med noget du blev rigtig glad for. Jeg krydser det hele!

drømmen er et laborant job som fleksjobber...

det burde slet ikke være umuligt... ih hvor jeg håber

Anmeld

14. september 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

håber da det kan lade sig gøre!

Anmeld

14. september 2010

TbCp

Jeg krydser ALT hvad jeg overhovedet kan!!!!!

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jeg krydser ALT hvad jeg overhovedet kan!!!!!

tak! det MÅ sgu da hjælpe et eller andet sted:0)

Anmeld

14. september 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

Det må altså også være skride svært, Karina.. At være så "medtaget" i så ung en alder. Det er bare ikke normalt for et ungt menneske, og selvfølgelig er du ked af det. Ja, du skal måske tage det i stiv arm - men selv det sejeste menneske kan blive træt af situationen, og have brug for at være "offer" engang i mellem, selvom det slet slet ikke er sådan jeg ser dig! Jeg synes du klarer det flot. Der er jo ingen der ønsker det her.... Selvfølgelig må du være ked af det!

Noget helt andet er, at jeg tror det ér muligt at få flexjob som laborant.. Det synes jeg ikke lyder usandsynligt, og det ville da være super skønt for dig at bruge din uddannelse. Du har jo taget den for at bruge den, så det kan jeg godt forstå du ønsker!!

Jeg håber det flasker sig, og du får det som du ønsker. Det synes jeg du har fortjent!!

Anmeld

15. september 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Det må altså også være skride svært, Karina.. At være så "medtaget" i så ung en alder. Det er bare ikke normalt for et ungt menneske, og selvfølgelig er du ked af det. Ja, du skal måske tage det i stiv arm - men selv det sejeste menneske kan blive træt af situationen, og have brug for at være "offer" engang i mellem, selvom det slet slet ikke er sådan jeg ser dig! Jeg synes du klarer det flot. Der er jo ingen der ønsker det her.... Selvfølgelig må du være ked af det!

Noget helt andet er, at jeg tror det ér muligt at få flexjob som laborant.. Det synes jeg ikke lyder usandsynligt, og det ville da være super skønt for dig at bruge din uddannelse. Du har jo taget den for at bruge den, så det kan jeg godt forstå du ønsker!!

Jeg håber det flasker sig, og du får det som du ønsker. Det synes jeg du har fortjent!!

tak Anna...

men åh, jeg føler bare jeg snart har været trist over den her situation i evigheder... til sidst føler man ikke det er OK at være træt og trist for 1000énde dag i træk...

ja jeg mener også laborant er en god uddannelse i den forbindelse... er du gal jeg ville blive lidt mere trist hvis jeg nu så ikke kunne bruge min uddannelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.