Hvilken barnevogn skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2010

CA

Hej

Vi venter barn nummer 1 til januar, og er nu i gang med at kigge lidt efter barnevogne, men hvad skal man dog vælge?!

Vi sejler ikke i penge lige for tiden, så det skal ikke være det dyreste. Vi vil gerne have en h*n kan bruge så lang tid som muligt. Da jeg har dårlig ryg skal den være let og handy så den er nem at få over kansten og klappe sammen og ind i bilen.

Er der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med noge mærker og modeller vil jeg meget gerne høre fra jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Mig med maven

Jeg har en Emmaljunga, som jeg ELSKER. Den er så mega lækker, og nem at have med at gøre. Men den ligger nok i den halv dyre ende af scalaen.

Men du kan jo være rigtig heldig at finde noget på dba.dk guloggratis.dk eller lign.

Der er mange flotte vogne i pæn stand! Held og lykke med jagten!

/Christina

Anmeld

14. september 2010

ESV

Carina87 skriver:

Hej

Vi venter barn nummer 1 til januar, og er nu i gang med at kigge lidt efter barnevogne, men hvad skal man dog vælge?!

Vi sejler ikke i penge lige for tiden, så det skal ikke være det dyreste. Vi vil gerne have en h*n kan bruge så lang tid som muligt. Da jeg har dårlig ryg skal den være let og handy så den er nem at få over kansten og klappe sammen og ind i bilen.

Er der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med noge mærker og modeller vil jeg meget gerne høre fra jer!

Vi købte en Scandia men det har jeg fortrudt SÅ meget igen!! Den ville jeg ikke købe, den kører helt vildt skævt og når jeg kommer op i babysam er der ingen hjælp og hente! Det er ikke en af de dyre modeller men mit råd vil være at holde dig væk fra den i hvert fald!!

min svigerinde har en brio som nu har holdt til 2 børn og den har hun været helt vildt glad for!!

Held og lykke med indkøbet!!

Anmeld

14. september 2010

2babygirls

Vi har bestilt en Odder Victory på x-dream stel... også i den dyre ende  men ville ikke gå på kompromis der, og så måtte farmand jo punge ud.. Har først termin d 5 okt, så har ikke prøvet den af, men alle jeg kender har Odder barnevogne

Anmeld

14. september 2010

maria_wlt

DBA er vejen frem hvis man vil ha en billigere og stadig lækker vogn

Anmeld

14. september 2010

sarahb

Helt sikkert emmaljunga, de er super gode og komforten er super. De ligger i den dyre endnu men mange sælger på dba billigt hvor de næsten ikk kan ses de er brugte

Anmeld

14. september 2010

Banditten´s mor

Jeg har en Odder på x-dream stel og jeg er så glad for den. Jeg fandt den i den blå avis til 6000,- og den var næsten ikke brugt og der var stadig garanti på. Men du skal være hurtig, der er rift om dem.

Jeg har ikke noget at sammenligne med, men jeg synes at Odder er vejen frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.