Samtale med klasselæreren i Kirstines klasse idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. september 2010

DK

Jeg skal til en almindelig forældresamtale med Kirstines klasselærer og pædagogen der er tilknyttet til deres klasse. Hun har jo kun gået i klassen siden 9/8 og oven i købet været væk i en uge på ferie. 

Jeg kan rigtig godt lide at have spørgsmål med, osv. men denne gang så aner jeg bare ikke hvad jeg skal spørge om! Altså hun er jo næsten lige startet, og der er ingen problemer eller noget, såå... Kan i ikke lige komme på nogle gode spørgsmål? Jeg er helt blank altså!!!

Jeg skal køre herfra kl. 13.50! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Munder

DK skriver:

Jeg skal til en almindelig forældresamtale med Kirstines klasselærer og pædagogen der er tilknyttet til deres klasse. Hun har jo kun gået i klassen siden 9/8 og oven i købet været væk i en uge på ferie. 

Jeg kan rigtig godt lide at have spørgsmål med, osv. men denne gang så aner jeg bare ikke hvad jeg skal spørge om! Altså hun er jo næsten lige startet, og der er ingen problemer eller noget, såå... Kan i ikke lige komme på nogle gode spørgsmål? Jeg er helt blank altså!!!

Jeg skal køre herfra kl. 13.50! 

Når hun ikke er ældre, og ikke har gået i skole så længe, tror jeg mest jeg ville fokusere på trivsel.

- hvordan har hun det med de andre børn
- Hvordan fungerer klassen (har de det godt, er der nogle ballademagere mm.....)
- leger hun med mange eller få 
- Hvordan reagerer hun mht de andre børn hvis hun er presset
- Trives hun (hvilket jo er noget af det vigtigste)
- Hvordan klarer hun stillesidende klasseundervisning (hvis de er startet på det)

Rigtig god fornøjelse!

Anmeld

14. september 2010

DK

Munder skriver:

Når hun ikke er ældre, og ikke har gået i skole så længe, tror jeg mest jeg ville fokusere på trivsel.

- hvordan har hun det med de andre børn
- Hvordan fungerer klassen (har de det godt, er der nogle ballademagere mm.....)
- leger hun med mange eller få 
- Hvordan reagerer hun mht de andre børn hvis hun er presset
- Trives hun (hvilket jo er noget af det vigtigste)
- Hvordan klarer hun stillesidende klasseundervisning (hvis de er startet på det)

Rigtig god fornøjelse!

Ihhhh du er dygtig! Lige hvad jeg manglede!! Jeg plejer at være super god til at finde på spørgsmål, men var bare helt blank i dag!

Taaaak!!

Anmeld

14. september 2010

Munder

DK skriver:

Ihhhh du er dygtig! Lige hvad jeg manglede!! Jeg plejer at være super god til at finde på spørgsmål, men var bare helt blank i dag!

Taaaak!!

Tark Følte mig sørme også lige helt klog i et øjeblik

Måske man skulle gemme spørgsmålene til Andrea starter om 2 år

Anmeld

14. september 2010

Munder

DK skriver:

Taaaak!!

Hvordan gik det så?

Anmeld

14. september 2010

DK

Uhh jamen det gik så godt! Kirstine var både dygtig og velfungerende;  både socialt og fagligt. Hendes klasselærer havde intet at sige, udover at alt var helt perfekt!

Ihhh så får man jo helt røde ører, så det var såå dejligt

Anmeld

14. september 2010

Stumpen

Munder skriver:

Tark Følte mig sørme også lige helt klog i et øjeblik

Måske man skulle gemme spørgsmålene til Andrea starter om 2 år

Siden hvornår er du blevet realistisk omkring alderen kære Munder???

Anmeld

14. september 2010

Munder

DK skriver:

Uhh jamen det gik så godt! Kirstine var både dygtig og velfungerende;  både socialt og fagligt. Hendes klasselærer havde intet at sige, udover at alt var helt perfekt!

Ihhh så får man jo helt røde ører, så det var såå dejligt

Dejligt at høre, der er ikke noget bedre som mor end at høre ens børn bliver rost

Anmeld

14. september 2010

Munder

Stumpen skriver:

Siden hvornår er du blevet realistisk omkring alderen kære Munder???

åhhh, det kommer til mig engang imellem, at hun ikke kan blive ved med at være 1 år gammel

Anmeld

14. september 2010

Stumpen

Munder skriver:

åhhh, det kommer til mig engang imellem, at hun ikke kan blive ved med at være 1 år gammel

Det er jeg virkelig glad for at høre på din datters vejne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.