Gravid? Ægløsning? - hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2010

tjaaaamig

Heej alle I skønne damer.

Jeg er i syv sind og håber virkelig, at nogle af jer vil smide jeres tanker og meninger som svar

Jeg har været på p-piller i cirka 5 år, smed dem i nov 09 og ja, ingen gevindst indtil videre. Min kæreste har arbejdet på Bornholm og har derfor kun været hjemme i weekenderne, såå derfor har vi af gode grunde ikke sexet hveranden dag. Jeg har vældig uregelmæssig mens og de sidste gange har min cyklus været på halvanden måned Inden jeg begyndte på p-piller var vi mens fuldstændig stabil og lavede aldrig numre. Siden er der gået vildt koks i det hele og jeg synes derfor det er vældig svært at beregne ægløsning osv... Men men - jeg har her de sidste dage haft vældig ondt i underlivet - ligesom jeg skal have mens, men den bare ikke kommer. Og nu her igår aftes er jeg begyndt at få noget brunligt udflåd (sorry...)... Kan jeg være gravid? Eller tror I at det er tegn på ægløsning?

Mange knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

betiinsen

altså normalt er udflåd hvidt når det er æggeløsning. hvis det er brunt kan det være fordi ægget har sat sig fast.

Anmeld

14. september 2010

Snefnug1984

Jeg synes det lyder som en mens der er på vej?

Anmeld

14. september 2010

Frk.Munk

TEST TEST TEST

Anmeld

14. september 2010

tjaaaamig

Tusind tak for svarene... Krydser fingre for, at det er fordi ægget er ved at sætte sig fast... Uhhh ja, tør bare næsten ikke teste altså... Tror jeg tester om en uge, hvis mens ikke er kommet endnu.. Så bliver jeg måske ikke så skuffet...eller også gør jeg..

Anmeld

14. september 2010

tjaaaamig

Hvordan med lændesmerter? Jeg har ondt i lænden og i den venstre side synes. Det er specielt igår og idag.. Andre der har prøvet det og hvad kan det være tegn på??

Anmeld

14. september 2010

tjaaaamig

Hov...prøver lige at ramme tasterne..Hvordan med lændesmerter? Jeg har ondt i lænden og i den venstre side. Det er specielt igår og idag.. Andre der har prøvet det og hvad kan det være tegn på??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.