Menstruationsmerter efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2010

SannaFo1

Jeg har aldrig haft problemer med menstruationsmerter inden jeg fødte mine børn.

Den skulle bare overståes og så var det det.

Efter jeg fødte min datter i 2008 kan jeg huske at mine menssmerter blev meget kraftige og det gjorte skide ondt. Nogle gange hjalp det at tage to panodiler men ikke altid.

Nu efter jeg har født min søn i juli måned 2010 synes jeg at mine menssmerter er blevet uudholdelige. I går aftes var jeg ved at gå under af smerter og vidste virkelig ikke hvad jeg skulle gøre.

Nogen der ved hvad der kan være årsag til smerten eller hvordan det hænger sammen med mine fødsler ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Risen

SannaFo1 skriver:

Jeg har aldrig haft problemer med menstruationsmerter inden jeg fødte mine børn.

Den skulle bare overståes og så var det det.

Efter jeg fødte min datter i 2008 kan jeg huske at mine menssmerter blev meget kraftige og det gjorte skide ondt. Nogle gange hjalp det at tage to panodiler men ikke altid.

Nu efter jeg har født min søn i juli måned 2010 synes jeg at mine menssmerter er blevet uudholdelige. I går aftes var jeg ved at gå under af smerter og vidste virkelig ikke hvad jeg skulle gøre.

Nogen der ved hvad der kan være årsag til smerten eller hvordan det hænger sammen med mine fødsler ?

Prævention? Kan det have en sammenhæng?

Anmeld

14. september 2010

SannaFo1

Hmm nej det tror jeg ikke.

Har taget p-pillere mellem graviditeterne men menssmerterne var de samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.