Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lars sagde i sidste uge, at der kom en overraskelse en af dagene, men jeg var efterhånden begyndt at tro det var gas, for der kom jo ikke noget. Posten har lige været her - med en stor pakke, der lå en HP mini PC godt gemt nede i!! Neeeeeej, hvor har jeg ønsket mig den! Der er altid kamp om computeren, specielt om aftenen, men nu kan vi begge nørde den Iiiiiiiiih altså, må hellere lave noget lækker mad til ham i aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lotchen skriver: Lars sagde i sidste uge, at der kom en overraskelse en af dagene, men jeg var efterhånden begyndt at tro det var gas, for der kom jo ikke noget. Posten har lige været her - med en stor pakke, der lå en HP mini PC godt gemt nede i!! Neeeeeej, hvor har jeg ønsket mig den! Der er altid kamp om computeren, specielt om aftenen, men nu kan vi begge nørde den Iiiiiiiiih altså, må hellere lave noget lækker mad til ham i aften
Ejj hvor fantastisk!!!! Han er da en helt, din mand!!! Tillykke med puteren!
nåårhh.. hvor er han sød. Se, det er en god kæreste
Iiiihhh en dejlig overraskelse... Ja du må i gang med køkkengryderne og en dejlig dessert i kanen skal han vel også have, hvis i da ikke bliver for opslugte af de skærme...
Majbritt
Han er nemlig bare god Og lækker oven i købet og en fantastisk far, hvad kan man så ønske mere? Er i hvert fald ikke sur over ryddeligheds-niveauet herhjemme lige for en stund
twinboys skriver: Iiiihhh en dejlig overraskelse... Ja du må i gang med køkkengryderne og en dejlig dessert i kanen skal han vel også have, hvis i da ikke bliver for opslugte af de skærme... Majbritt
Jeg skal da lege med puteren hele aftenen
Hvor skønt!! Deeeejligt med sådan en god betænksom kæreste!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128