Kukkukkelukkukkurumkuk ;) skønne quinds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juli 2008

Doktor Doolittle

Så er ferien slut og jeg havde en noget brat opvågnen i dag, op kl. 6 og super travlt indtil nu :) Jeg kan da godt liiiiiige mærke, at jeg skal op i omdrejninger igen efter ferien ;)

Vi havde en fantastisk ferie på Tåsinge :))
Vi havde lejet bil og boede i en lillebitte hytte uden toilet, så jeg har nu vænnet mig til at sidde på toilet ved siden af Theodor på familietoilettet ;)

Hele hytten var nok 16 kvm. incl. køjerummet til drengene, M og jeg sov i stuen og så var der et lillebitte køkken i forlængelse af stuen. Vejret var jo dejligt, hver gang der blev lovet regn blev det sol på Tåsinge 8D Vi havde een regnvejrsdag hvor vi så Naturama i Svendborg, en slags interaktiv zoologisk museum hvor man mange steder gerne måtte røre ved dyrene :D

Ellers kørte vi en masse dejlige ture, bl.a. til Egeskov slot hvor man kunne vandre på broer helt oppe under trækronerne, vi sejlede med en over 100 år gammel færge MS Helge rundt i det sydfynske øhav, vi var på Thurø (meget hyggelig ø) og besøgte også Tranekær hvor vi vandrede i den dejligste skov og Theodor besteg diverse træer så vi til sidst fik dårlige nerver af det ;) Jeg skulle lige prøve (en masse gange) at vandre over en kløft på en tynd træstamme, og endte da også til sidst med at slå knæet hæhæ (C)

M og jeg blev helt forelskede igen på ferien (L)

Efter Fyn stod den på Michaels forældres sommerhus i Gørlev, hvor vi var i 5 dage. Vi fejrede bl.a. Ms fars 60 års fødselsdag i telt i haven, DEEEEEEJLIG dag hvor vejret også var fint så der blev drukket masser af øl og spillet petanque og andet godt på plænen :P

Jeg har selvfølgelig savnet jer meget! (L) På Fyn kunne jeg gå på en sjælden gang på min iPhone men jeg opgav fordi det gik såååååå langsomt på min telefon at læse beskeder.

Jeg har ret travlt med mange nattevagter de næste uger, men jeg vil da forsøge at opdatere mig selv mht. hvad der er sket herinde smile.gif Hvis nogen af jer ligefrem har nyheder, jeg må og SKAL læse straks, så meld jer endelig på banen her :P

(H) fra Tina-tøsen der er trææææææææt nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

Jan9e D

Åhhh du skønne quinde.

Hvor er det dog dejligt at du er tilbage fra en fantastisk ferie. Nyforelsket og udhvilet.

Jeg har ikke skrevet noget epokegørende................ Do I ever :))

Men vil da lige prale med at Mathine endelig er blevet suttefri og har været det siden i onsdags.

Velkommen hjem

(H) Jannie

Anmeld

21. juli 2008

Doktor Doolittle

Ih hvor er hun dygtig (L) Skønt for jer!
Har I haft ferie?
(H) fra Tina

Anmeld

21. juli 2008

Jan9e D

Doktor Doolittle skriver:

Ih hvor er hun dygtig (L) Skønt for jer!
Har I haft ferie?
(H) fra Tina

Hej igen Tina

Jo jo vi har skam holdt ferie, hun kom tilbage i Bh sidste mandag, og hun nyder det. Det er dog ikke så meget vi har fået lavet i ferien sammen, da min fam fra N.Y. har været her og vi har leget guider til den store guldmedalje ;)

Så til sensommeren tager vi nok en tur til Lalandia med en nabo og muligvis over og besøger noget fam på Fanø, men dog ikke en hel uge, det bliver nok nærmere en forlanget weekend.

Knus Jannie (H)

Anmeld

21. juli 2008

Pia.

JUBIIII TINA ER KOMMET TILBAGE TIL OS :)

Velkommen hjem søde Tina, dejligt at have dig tilbage...

Sikke en dejlig ferie I har haft...(L)

Glæder mig til alle dine sjove, glade og dejlige indlæg her inde igen...

Knus fra Pia...

Anmeld

22. juli 2008

twinboys

Velkommen tilbage dejligt når i alle vender tilbage, og hvad kan jeg så prale af...

Jo jeg har verdens mest dejlige drenge som nu er med i en fotokonkurrence som løber lige nu... Interesseret i at se billedet og stemme, så gå ind under ordet er frit og under tak piger...
Konkurrencen løber over 2 runder... Håber at komme videre til anden runde med drengene og så til sidst vinde... Smiler...:))

Og så vil jeg da også nævne at jeg virkelig glæder mig til vores ferie står for døren... Vi tager 3 uger på camping i ugerne 33 34 og 35, så vi har vores ferie og det gode vejr tilgode...

Glæder mig at i har nydt ferien og blevet helt nyforelsket igen...(H)

Mvh Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.