Har brug for en god undskydning piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

klmf

Ondt i ryggen og din kiropraktor eller fys siger du skal holde den i ro en måned! eventuelt sige det KUN til træneren så der er en alliance med skaden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

SussieThyssen

Helt ærligt..jeg har aldrig kunnet forstå hvorfor man skulle holde graviditet hemmeligt, og da slet ikke når nu det drejer sig om ens holdkammerater.
Vær dog ærlig. Sig som det er. "Piger, jeg er nygravid og er blevet frarådet at spille, men da det endnu er så nyt, så vil jeg helst bare at vi lader som igenting indtil videre, men altså..jeg kan ikke deltage. Jeg skal nok melde ud, hvordan det går."

Ærligt, reelt og ligetil
Og så tillykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. september 2010

Maise

Maalene skriver:

Haha Jaaa, og den er også helt hævet og blå

ej ja du må hellere mele fra til den der håndboldkamp så, for din skade skal jo ikke blive værre arggh også den dumme trappe,

Anmeld

14. september 2010

Maalene

lotchen skriver:

Ondt i ryggen og din kiropraktor eller fys siger du skal holde den i ro en måned! eventuelt sige det KUN til træneren så der er en alliance med skaden 

Ja, bliver nok nemmere at gennemføre, hvis hun ved det

Anmeld

14. september 2010

Maalene

SussieThyssen skriver:

Helt ærligt..jeg har aldrig kunnet forstå hvorfor man skulle holde graviditet hemmeligt, og da slet ikke når nu det drejer sig om ens holdkammerater.
Vær dog ærlig. Sig som det er. "Piger, jeg er nygravid og er blevet frarådet at spille, men da det endnu er så nyt, så vil jeg helst bare at vi lader som igenting indtil videre, men altså..jeg kan ikke deltage. Jeg skal nok melde ud, hvordan det går."

Ærligt, reelt og ligetil
Og så tillykke

Kærligst
Sussie

Min kæreste og mig har bare købt hus, så har jo skiftet klub, og kender ikke rigtig de piger på holdet, så er lidt mærkeligt at fortælle dem det allerede, når jeg ikke rigtig kender dem... Men kan godt være det bare er mig...?

Anmeld

14. september 2010

Maalene

Maise skriver:

ej ja du må hellere mele fra til den der håndboldkamp så, for din skade skal jo ikke blive værre arggh også den dumme trappe,

Haha

Ja, irriterende trappe, som har fået større trin siden sidst jeg gik på den... Ihh...

Og kan jo slet ikke få foden ned i håndboldskoene, SÅ hævet er den, så det er bare SÅ ærgerligt

Anmeld

14. september 2010

SussieThyssen

Maalene skriver:

Min kæreste og mig har bare købt hus, så har jo skiftet klub, og kender ikke rigtig de piger på holdet, så er lidt mærkeligt at fortælle dem det allerede, når jeg ikke rigtig kender dem... Men kan godt være det bare er mig...?

Det er jo mennesker, som du forhåbentligt også sidenhen skal dele mange gode, og forhåbentligt også personlige, oplevelser sammen med, så selvom det er nyt, så er der jo ingen grund til at starte med en løgn.
Små hvide løgne kan bruges i en nødsituation, men noget så vigtigt som en graviditet, nej..der kunne jeg aldrig lyve.
Men det er jo så min måde at være på.

Anmeld

14. september 2010

SannaFo1

Det er nemlig rigtigt..

Kan huske da jeg blev gravid spillede jeg fodbold med mine veninder og venner og fik bolden lige i maven.. (vidste ikke på det tidspunkt at jeg var gravid)

Og da jeg så fandt ud af at jeg var gravid var jeg ved at dø af rædsel over at måske have skadet barnet.

Jeg tænkte på det hver eneste dag lige til jeg kom til scanneren i 18 uge og fandt ud af at intet var galt. Men det var hårdt at gå rundt i 18 uger og tro man havde gjort noget meget forkert ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.