Nem mad til far og datter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.936 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Pige2009

Johnny skal hente Laura for første gang i DP imorgen og være sammen med hende hos os - uden mig. Jeg har lovet at lave mad til dem, men er helt på bar bund.

Lasagne og spaghetti kødsovs har vi lige fået... Hvad skal jeg lave til dem, så de bare kan varme det?

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Johnny skal hente Laura for første gang i DP imorgen og være sammen med hende hos os - uden mig. Jeg har lovet at lave mad til dem, men er helt på bar bund.

Lasagne og spaghetti kødsovs har vi lige fået... Hvad skal jeg lave til dem, så de bare kan varme det?

K.h. Linda

boller i Karry

sammenkogt med gris eller ko og cocktailpølser

og ris til jo

Anmeld

14. september 2010

Vidunderligeunger

kylling i fad, torsk i fad, kør generelt i fad, så kan du jo bare lave det, stille det i køleren og han kan varme det op og evt. lige koge noget pasta, det kan alle da finde ud af

hvis ik han kan, så kan du jo koge pastaen og smide det i fadet inden det kommer i køleskabet.

Jeg laver tit ovennævnte til min kæreste når han kommer hjem død sulten midt om natten fra arbejde.. det plejer at være et kæmpe hit.

Anmeld

14. september 2010

Brams

Mørbradgryde

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

Ååårrrhhhh.... Tak for input allesammen - super gode idéer og jeg vil klart lave en af delene. Kan lige opdatere jer på, hvad det bliver imorgen

Anmeld

14. september 2010

klmf

Er ikke den store mad-guru - men ville bare lige sige, iiiiih hvor bliver det spændene!! Så fik han taget kontakt eller hvordan?? Undskyld jeg lige crasher dit mad-indlæg

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Er ikke den store mad-guru - men ville bare lige sige, iiiiih hvor bliver det spændene!! Så fik han taget kontakt eller hvordan?? Undskyld jeg lige crasher dit mad-indlæg

Det er ok - nej jeg tog kontakt og stillede et ultimatum...

Anmeld

14. september 2010

klmf

Baagøe skriver:

Det er ok - nej jeg tog kontakt og stillede et ultimatum...

Så kom han op af stolen, det var da godt

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Så kom han op af stolen, det var da godt

Ja, nu får vi se

Anmeld

14. september 2010

klmf

Baagøe skriver:

Ja, nu får vi se

Ja, må krydse fingre for at det går godt. Er det ikke mærkeligt du ikke skal være der??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.