Er her nogen som kender til HGV

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juli 2008

Jan9e D

Jeg har tænkt meget på at tage en udd som kontor ass men skal ha en HGV ? men tænker på hvor hårdt det er på selve studiet. Er der mange lektier, projekter ect.

Men er der nogle af jer der har udd, eller kender en som kender en ect, så vil jeg gerne høre om jeres erfaringer.

(H) Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

lonemus

Jan9e D skriver:

Jeg har tænkt meget på at tage en udd som kontor ass men skal ha en HGV ? men tænker på hvor hårdt det er på selve studiet. Er der mange lektier, projekter ect.

Men er der nogle af jer der har udd, eller kender en som kender en ect, så vil jeg gerne høre om jeres erfaringer.

(H) Jannie

Hejsa!

Ikke for at tage modet fra dig, men der er ingen jobs til dig bagefter!!
Jeg er kontoruddannet hos SKAT......jeg kunne kun få jobs i KBH bagefter...........jeg blev uddannet til arbejdsløshed >(>(

En HGV er en voksen HG-uddannelse. Dvs. en handelsskole.
Jeg syntes ikke der var mange lektier, faktisk megen spild-tid. Men det kommer nok an på hvilken handelsskole du vælger!!

Lone

Anmeld

21. juli 2008

Jan9e D

Hej Lone

Jeg har tænk mig at læse på Niels Brock. Og få min praktik udd. på frb rådhus. Vil gerne læse videre senere hen, og der er det jo kun en dag om ugen i arb tiden over 4 år med min af lektier. Det sal dog siges at jeg har næsten en fuld Hf, samt en masse erfaring på syg.pl skolen, men måtte stoppe pga sygdom. Så studiet miljøet er mig ikke uvandt.

Anmeld

22. juli 2008

Zuzet

Hej Jannie

Jeg har HGV og syntes ikke der var meget at lave, men projekterne tog jo ret meget tid men det kommer også an på hvor meget man selv vil gøre ud af det.

Jeg gik på HGV i Næstved og fik læreplads hos Novo Nordisk

Jeg syntes der er bunkevis af jobs man kan søge bagefter men nu er min uddannelse jo også meget bred.

Kan bestemt anbefale den :-)

Hilsen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.