Branden tog alt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.855 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. september 2010

loppen82

Hejsa.

Har kontakt med en der hjælper en familie i skallebølle der har mistet ALT i en brand. Hele huset forsvandt.

Er der nogen der ligger inde med pigetøj fra 4 - 7 år

og drengtøj til en nyfødt, der vil hjælpe denne familie.

Helst på fyn / odense.

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Frk. Himmelblå

Kan desværre ikke hjælpe, men vil lige skrive: Hvor er det godt, du gør det! 

Min familie og jeg oplevede det samme, da jeg var ni år, og det var hårdt! Selvom man har forsikring osv. så går der let en del tid, inden det er på plads, så man kan skaffe sig noget nyt. Og i mellemtiden har man altså brug for hjælp.

Så:  herfra.

Anmeld

14. september 2010

loppen82

SeptemberBaby skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, men vil lige skrive: Hvor er det godt, du gør det! 

Min familie og jeg oplevede det samme, da jeg var ni år, og det var hårdt! Selvom man har forsikring osv. så går der let en del tid, inden det er på plads, så man kan skaffe sig noget nyt. Og i mellemtiden har man altså brug for hjælp.

Så:  herfra.

Tak...

Anmeld

14. september 2010

Becks

loppen82 skriver:

Tak...

Kan ikke hjælpe, men vil bare lige sige sikken dejlig tanke 

Har de ikke forsikring? For når sådan noget sker, så plejer forsikringsselskaberne og give et start beløb, så man kan købe det mest nødvendige, og det må man jo sige tøj er.

Anmeld

14. september 2010

Lise

Jeg har lidt drengetøj str. 62 som jeg ville smide i en tøjcontainer. Har allerede givet str 50-56 væk desværre... men jeg bor i Hvidovre

Anmeld

14. september 2010

loppen82

Lise skriver:

Jeg har lidt drengetøj str. 62 som jeg ville smide i en tøjcontainer. Har allerede givet str 50-56 væk desværre... men jeg bor i Hvidovre

Hvad tror du porto vil blive?

Anmeld

14. september 2010

Lise

loppen82 skriver:

Hvad tror du porto vil blive?

må lige ud og kigge i skabet hvor meget jeg har.. vender tilbage senere - sidder lige med en feberhed halvsovende pyllerbaby

Anmeld

14. september 2010

loppen82

Lise skriver:

må lige ud og kigge i skabet hvor meget jeg har.. vender tilbage senere - sidder lige med en feberhed halvsovende pyllerbaby

Bare i Orden.

Anmeld

14. september 2010

Lise

Der er så vidt jeg kan se lige knap fire kg tøj. Det koster så vidt jeg kan se 75 kr at sende.

Anmeld

14. september 2010

*Ulvemor*

jeg har ikke meget tøj at give af, men har en smule legetøj den lille kan få, og lidt overtøj

vi bor desværre ikke i nærheden, men jeg kan da sende den smule jeg har med posten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.