Arg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2010

NatasjaL

jeg bliver snart tosset og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv! jeg har en kæreste som mener han skal arbejde næsten hele tiden, og det skal han bare ikke. det fint dem der overarbejder, og samtidig får løn for det, men de 7 måneder han har været der, har han fået røv og nøgler, jeg er ved at være så træt af det! og hver gang jeg siger det til ham, ryger det ind af det ene øre og ud af det andet. og ingen gang hvis hans børn er syge, hvis jeg skal noget som kræver han tager med, tror i han gider ta fri til det, nej sæt nu han så ikke kom på arbejde, er ved at være så f.... træt af det pis arbejde! høre ikke om andet. og imorgen skal jeg i fodgeretten, og jeg har ingen måde at komme derind på, tror du manden gider tage der ind for mig, nej fandme nej om han ikke gider det!! og her sidder jeg med vores søn på 3 måneder, som han mener jeg skal tage med, kæft jeg er gal! blev så gal på ham, at jeg har smidt ham ud, ingen skal sætte sit arbejde højere end mig, og da slet overhovedet ikke sine børn!!!

undskyld det sure indlæg. men det har gået mig på længe!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Sisley

Hvad med mormor/morfar eller farmor/farfar - er der ikke en anden der kan tage med dig?

Jeg kan godt forstå du bliver pissed! Er han i fagforening? Der må da være regler for hvor meget overarbejde man kan pålægge de ansatte og hvad de skal have for det...

Anmeld

14. september 2010

NatasjaL

Sisley skriver:

Hvad med mormor/morfar eller farmor/farfar - er der ikke en anden der kan tage med dig?

Jeg kan godt forstå du bliver pissed! Er han i fagforening? Der må da være regler for hvor meget overarbejde man kan pålægge de ansatte og hvad de skal have for det...

han er ligeglad, og det værste er han lige " glemmer " at informere mig om han overarbejder! farmor/farfar bor 140 km væk, mormor ville gerne med har intet kørekort, morfor arbejeder 300 km væk i disse uger ):

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.