Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg tyv stjålet noget fra et andet indlæg
Skal vi ikke holde en ns julefrokost? Kan ikke huske om det har været oppe at vende før.
Men kunne da være mega hyggeligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
egentlig ville jeg gerne... jeg tror bare hverken vi har tid eller råd... :0(
Jeg er også med... Det kunne være super hyggeligt. Det kræver bare at der er en der har plads til os alle og sætter en dato.
Vi kan være 7 voksne med børn her, men det kunne da være så meget mere hyggeligt hvis vi blev flere.
SMIL fra Mette
I princippet JA, men jeg får så overdrevet travlt på studiet i november/december (og nok også det meste af januar), så jeg ved ikke helt, om tiden er til det...så det ville komme meget an på, hvornår den skulle ligge og også hvor!
msax skriver: Jeg er også med... Det kunne være super hyggeligt. Det kræver bare at der er en der har plads til os alle og sætter en dato. Vi kan være 7 voksne med børn her, men det kunne da være så meget mere hyggeligt hvis vi blev flere. SMIL fra Mette
Jeg kan leje lokale hvor jeg bor. Hvis det er
Jeg er også med....................men er det med unger???
Knus Mette
Jeg overvejer.... afhænger helt af hvornår, hvor osv....
Anna-jonas skriver: Jeg er også med....................men er det med unger??? Knus Mette
Jeg syntes vi evt skal stemme om hvad folk brænder for. Men kunne da være hyggeligt uden unger, hvis de kan blive passet osv selvfølgelig
TbCp skriver: Jeg overvejer.... afhænger helt af hvornår, hvor osv....
Det tilslutter jeg mig.
Vil jo gerne møde alle jer fantastiske damer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128