En nat med bræk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Barbamama

Puha jeg er sgu lidt træt. Casper og jeg gik i seng ved 22-tiden og ikke længe efter piver Carla. Jeg er inde og give hende vand og går igen. Lidt efter piver hun igen og Casper går ind til hende og så hører jeg bare han siger lidt trist: Åh neeej Carla.... Jeg skynder mig derind og så har hun kastet op. Nå men op med hende og skifte nattøj og sengetøj og så tog vi hende med ind i vores seng. Lidt efter piver hun igen og kaster op ud over Caspers hovedpude. Hun ramte ham heldigvis ikke! Så faldt hun i søvn men hun nåede at kaste op 2 gange mere.... Men sikke en nat... Hver gang hun pev lidt skyndte jeg mig at tænde lyset fordi jeg troede hun skulle kaste op igen, men hun har bare drømt eller vendt sig og så blev hun jo helt vildt ked af at blive vækket hele tiden. Så til sidst tændte jeg lyset ude på badeværelset og så skinnede det lige nok til at jeg kunne se hende i mørket. He he. Og SÅ sov vi. Her til morges virker hun egentlig i godt humør. Hun ville bare ikke have så meget morgenmad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

TbCp

Ajj øv... bræk er klamt! Og det er så synd for de små når de kaster op for de forstår jo ikke rigtig hvad der sker!!!

Håber hun er ok

Anmeld

14. september 2010

Barbamama

umiddelbart har hun det fint. Hun har beholdt al mad i sig. Jeg har tænkt lidt over hvad jeg har givet hende så det ikke har været hårdt for hendes mave. Men det var simpelthen så mærkeligt i nat for selvom hun havde kastet op var hun i højt humør og ville snakke og pjatte.....

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Puha jeg er sgu lidt træt. Casper og jeg gik i seng ved 22-tiden og ikke længe efter piver Carla. Jeg er inde og give hende vand og går igen. Lidt efter piver hun igen og Casper går ind til hende og så hører jeg bare han siger lidt trist: Åh neeej Carla.... Jeg skynder mig derind og så har hun kastet op. Nå men op med hende og skifte nattøj og sengetøj og så tog vi hende med ind i vores seng. Lidt efter piver hun igen og kaster op ud over Caspers hovedpude. Hun ramte ham heldigvis ikke! Så faldt hun i søvn men hun nåede at kaste op 2 gange mere.... Men sikke en nat... Hver gang hun pev lidt skyndte jeg mig at tænde lyset fordi jeg troede hun skulle kaste op igen, men hun har bare drømt eller vendt sig og så blev hun jo helt vildt ked af at blive vækket hele tiden. Så til sidst tændte jeg lyset ude på badeværelset og så skinnede det lige nok til at jeg kunne se hende i mørket. He he. Og SÅ sov vi. Her til morges virker hun egentlig i godt humør. Hun ville bare ikke have så meget morgenmad.

hvor træls! og lidt underligt, for vi gik i seng halv elleve og lidt efter pev Nikoline og hun endte så i vores seng... dog kastede hun ikke op...

hmmmmm

god bedring

Anmeld

14. september 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor træls! og lidt underligt, for vi gik i seng halv elleve og lidt efter pev Nikoline og hun endte så i vores seng... dog kastede hun ikke op...

hmmmmm

god bedring

hmmm det har været sympati. He he

Anmeld

14. september 2010

MORJESPERSEN

Øv hvor træls, håber hun har det bedre nu

Anmeld

14. september 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Øv hvor træls, håber hun har det bedre nu

Ja det har hun heldigvis. Jeg håber det varer ved

Anmeld

14. september 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Ja det har hun heldigvis. Jeg håber det varer ved

Det håber jeg også, der er ikke nået være end når ens børn er syge og man ikke kan gøre fra eller til... Jeg  for jer

Anmeld

14. september 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Det håber jeg også, der er ikke nået være end når ens børn er syge og man ikke kan gøre fra eller til... Jeg  for jer

Tusind tak Fie. Det er sødt af dig!!! Og ja det ER bare hårdt når ens pus har det skidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.