Puha jeg er sgu lidt træt. Casper og jeg gik i seng ved 22-tiden og ikke længe efter piver Carla. Jeg er inde og give hende vand og går igen. Lidt efter piver hun igen og Casper går ind til hende og så hører jeg bare han siger lidt trist: Åh neeej Carla.... Jeg skynder mig derind og så har hun kastet op. Nå men op med hende og skifte nattøj og sengetøj og så tog vi hende med ind i vores seng. Lidt efter piver hun igen og kaster op ud over Caspers hovedpude. Hun ramte ham heldigvis ikke! Så faldt hun i søvn men hun nåede at kaste op 2 gange mere.... Men sikke en nat... Hver gang hun pev lidt skyndte jeg mig at tænde lyset fordi jeg troede hun skulle kaste op igen, men hun har bare drømt eller vendt sig og så blev hun jo helt vildt ked af at blive vækket hele tiden. Så til sidst tændte jeg lyset ude på badeværelset og så skinnede det lige nok til at jeg kunne se hende i mørket. He he. Og SÅ sov vi. Her til morges virker hun egentlig i godt humør. Hun ville bare ikke have så meget morgenmad.
Anmeld