Su-lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Sabrina2014

Ja, som overskriften siger, er der nogle der kan forklare mig lidt nærmere om SU?

Jeg står i en situation hvor jeg mangler 7.200 kr ret hurtigt, men banken er ikke til nogen hjælp, da jeg nemlig er på SU..

Så ville høre, om nogle kan fortælle mig lidt mere om SU-lån??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Bellinda89

Det højeste du kan få er omkring de 5000 +/- mener jeg i Su lån

Anmeld

14. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sabrina Lauritsen skriver:

Ja, som overskriften siger, er der nogle der kan forklare mig lidt nærmere om SU?

Jeg står i en situation hvor jeg mangler 7.200 kr ret hurtigt, men banken er ikke til nogen hjælp, da jeg nemlig er på SU..

Så ville høre, om nogle kan fortælle mig lidt mere om SU-lån??

Du kan få SU lån hver måned hele året, og så kan du selv regulere hvornår du vil have dem udbetalt. Altså, ønsker du ikke en måned, kan du vælge den fra, eller rykke den hen i en anden måned.

mener det er ca 2500 -2700 du kan få i lån pr. måned.

Hvis du går ind på din "MinSU" kan du se alle regler og søge.

Anmeld

14. september 2010

LC

Mener at din mulighed for SU lån er at du kan fordoble den SU du får. DVS det beløb du får i SU kan du låne tilsvarende, oveni.

men gå ind på www.minsu.dk der står det, og du kan også få det, du kan evt bare få det 2-3 måneder til du har de ekstra penge du har behov for.

og man skal først betale af på lånet når man er færdig med studiet, men kan også gøre det inden hvis man gerne vil.

Anmeld

14. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

LC skriver:

Mener at din mulighed for SU lån er at du kan fordoble den SU du får. DVS det beløb du får i SU kan du låne tilsvarende, oveni.

men gå ind på www.minsu.dk der står det, og du kan også få det, du kan evt bare få det 2-3 måneder til du har de ekstra penge du har behov for.

og man skal først betale af på lånet når man er færdig med studiet, men kan også gøre det inden hvis man gerne vil.

Nå ja, det er rigtigt, man kan også søge om udvidet/forhøjet lån

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.