Så har kæresten fået overbragt nyheden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.909 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Maalene

Og ihh... Hvor blev han bare OVERLYKKELIG

Vi er SÅ velsignede, at vi skal være forældre - det er virkelig det mest fantastiske der er sket for os og som nogensinde kommer til at ske

VI SKAL VÆRE FORÆLDRE

Og min kæreste skulle selvfølgelig på en lille skattejagt - jagten efter hans nye lille skat

Og efter en masse ture op og ned, op og ned, op og ned og lige en gang mere op og ned op af trapperne med en masse små ledetråde, ja så blev han mødt af dette syn:

KAN IKKE VENTE TIL VI BLIVER FORÆLDRE - DET ER SÅ STORT
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Mor-til-asta-09

Hvor er det bare rigtig dejligt for jer

Og sikke en genial måde at fortælle det på... Hvordan reagerede han??

Anmeld

13. september 2010

biimse

Hvor var det da bare en dejlig overraskelse du havde givet ham Hvor ser det bare hyggeligt ud

Anmeld

13. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Maalene skriver:

Og ihh... Hvor blev han bare OVERLYKKELIG

Vi er SÅ velsignede, at vi skal være forældre - det er virkelig det mest fantastiske der er sket for os og som nogensinde kommer til at ske

VI SKAL VÆRE FORÆLDRE

Og min kæreste skulle selvfølgelig på en lille skattejagt - jagten efter hans nye lille skat

Og efter en masse ture op og ned, op og ned, op og ned og lige en gang mere op og ned op af trapperne med en masse små ledetråde, ja så blev han mødt af dette syn:

KAN IKKE VENTE TIL VI BLIVER FORÆLDRE - DET ER SÅ STORT

Ih hvor fint at fortælle det på den måde. Tillykke igen igen.

Anmeld

13. september 2010

Shibby

sikke en sød måde at fortælle det på..alle de der lys..åh.. Hvordan reagerede han ???

Anmeld

13. september 2010

Maalene

forældre-til-Asta skriver:

Hvor er det bare rigtig dejligt for jer

Og sikke en genial måde at fortælle det på... Hvordan reagerede han??

Tror han tænkte jeg var rablende sindsyg da han var på skattejagt... Hehe... Han rystede ihvertfald på hovedet, men kunne heldigvis ikke lade være med at grine

Men han blev bare rigtig rigtig rigtig glad - ingen af os havde turdet håbe på det gik så stærkt - så vi føler os bare SÅ heldige og SÅ lykkelige

Anmeld

13. september 2010

Mor-til-asta-09

Maalene skriver:

Tror han tænkte jeg var rablende sindsyg da han var på skattejagt... Hehe... Han rystede ihvertfald på hovedet, men kunne heldigvis ikke lade være med at grine

Men han blev bare rigtig rigtig rigtig glad - ingen af os havde turdet håbe på det gik så stærkt - så vi føler os bare SÅ heldige og SÅ lykkelige

Årh hvor dejligt.. Sådan skal det sgu også være

Anmeld

13. september 2010

Maalene

biimse skriver:

Hvor var det da bare en dejlig overraskelse du havde givet ham Hvor ser det bare hyggeligt ud

Jaaa, er virkelig også glad for jeg kunne holde min mund og vente de par dage med at fortælle det, så han kunne få det overbragt på denne her måde

Anmeld

13. september 2010

Maalene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih hvor fint at fortælle det på den måde. Tillykke igen igen.

Tuuusind taak

Anmeld

13. september 2010

Maalene

Shibby skriver:

sikke en sød måde at fortælle det på..alle de der lys..åh.. Hvordan reagerede han ???

Han rystede noget på hovedet under skattejagten, han ANEDE ikke hvad det var... Hehe... Han gættede og gættede løs, det var så sjovt og kunne slet ikke lade være med at gå og grine - vidste jo hvad der ventede ham

Men ihh... Han blev bare så glad - havde skrevet et brev til ham fra det lille spir i maven, og han er SÅ glad og STOLT over han skal være far

Håber I er ligeså heldige her inden længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.