Fødslen nærmere sig hastigt og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2010

pussepige

Vi har stadig ikke et navn til den lille.. Vi går stærkt ud fra at det blir en lille dreng da vi nu har fået det svar 2 gange.. Nogen der gider komme med lidt navne.. Jeg kan selv godt lide Eliaz men det kan min mand så ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

piadas

pussepige skriver:

Vi har stadig ikke et navn til den lille.. Vi går stærkt ud fra at det blir en lille dreng da vi nu har fået det svar 2 gange.. Nogen der gider komme med lidt navne.. Jeg kan selv godt lide Eliaz men det kan min mand så ikke.

Er også vild med Elias/Eliaz, men min mand bryder sig heller ikke om navnet lige som din mand!

Det bliver ikke aktuelt for os, for vi skal have en pige  men hende har vi lige så store problemer med at finde et navn til!!

Håber I kommer på et - pludselig er den der. Vi har selv været på biblioteket for at låne navnebøger, fordi vi ikke kan blive enige, så nu har vi brainstormet en masse navne. Mon ikke det ender med at blive et af dem!

Anmeld

13. september 2010

pussepige

piadas skriver:

Er også vild med Elias/Eliaz, men min mand bryder sig heller ikke om navnet lige som din mand!

Det bliver ikke aktuelt for os, for vi skal have en pige  men hende har vi lige så store problemer med at finde et navn til!!

Håber I kommer på et - pludselig er den der. Vi har selv været på biblioteket for at låne navnebøger, fordi vi ikke kan blive enige, så nu har vi brainstormet en masse navne. Mon ikke det ender med at blive et af dem!

Ja havde det været en pige vi ventede os så var vi skam også enige..

Anmeld

13. oktober 2010

SoffiLine

Tinus, Bertram, Josva, Waldemar, Mikas, Thias

Anmeld

13. oktober 2010

Miia90

Theodor, cosmo, tino, Magnus, vito

Anmeld

13. oktober 2010

BabyStella!

Hvad med bare almindelige navne? Joakim, Christian, Mads, Thomas, David...?

Min dreng skal hedde Carl eller Thor, afhængig af hvordan han ser ud når vi får ham at se.

Sådan gjorde vi med vores datter; vi havde 2 navne, og da vi så hende var hun bare Stella (det andet navn var Vinni)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.