Can you believe it??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

sarahb

STORT TILLYKKE SØDE....
GLæder mig så meget til at følge dig, og huske jeg er lige på mobilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Barbamama

Tillykke!!!!!!!!!!! Uh så er det derfor du ikke har været så meget herinde! Du har måske haft kvalme??? He he

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Tillykke!!!!!!!!!!! Uh så er det derfor du ikke har været så meget herinde! Du har måske haft kvalme??? He he

men hveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem er det?

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

og tillykke!!!

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Tak :) men nej det er ikke derfor jeg ikke har været herinde så meget på det sidste - men det tar vi lige en anden dag når jeg er klar til det (ved ikke helt endnu om jeg har lyst til at snakke om det... det ser vi til ;)

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

Tillykke

Anmeld

14. september 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Tak men nej det er ikke derfor jeg ikke har været herinde så meget på det sidste - men det tar vi lige en anden dag når jeg er klar til det (ved ikke helt endnu om jeg har lyst til at snakke om det... det ser vi til

Okay bare i orden  Men tillykke i hvert fald!!!!!

Anmeld

14. september 2010

Karo

Så ved jeg også hvem du er

Endnu engang stort tillykke. Det bliver godt nok spændende med en lille ny.

Anmeld

14. september 2010

msax

STORT tillykke... hvor er det dejligt med NS'babyer. Dem vil gerne have mange flere af.

Hmm, hvis nu jeg har gættet rigtigt er der så en der bliver storebror når han er såen ca. 2½ ??? hvis ikke så er jeg helt blank og vil gerne have lidt flere hints...

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

msax skriver:

STORT tillykke... hvor er det dejligt med NS'babyer. Dem vil gerne have mange flere af.

Hmm, hvis nu jeg har gættet rigtigt er der så en der bliver storebror når han er såen ca. 2½ ??? hvis ikke så er jeg helt blank og vil gerne have lidt flere hints...

TAK :) Er ret sikker på at du har gættet rigtigt ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.