Var jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Jarnsaxa

Hmm.

Ej, må lige komme ud med noget.

Jeg lavede for fire år siden en graviditetstest, der lignede tråden fra "Temmelig dumt, meeen.. ", men streg nr. 2 var en aaaanelse mere tydelig end den fra den tråd (altså to streger, hvor den ene var meget utydelig, men den var der). Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle tro, og på det tidspunkt ønskede jeg ikke at være gravid (havde dog ikke fået en abort, for det ville jeg aldrig gøre).

Jeg ventede noget tid, fordi jeg var så desorienteret. Min mens var 3-4 uger forsinket. Men få dage efter testen, fik jeg en ekstremt kraftig men kort menstruation.

Tror I, at jeg har været gravid, og derefter aborteret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Muffinmus

tja, det kan godt have været en bio eller sa....

Men adopteret????

Men ja, du kan sagtens have aborteret, det opelver mange af os:-)

Anmeld

13. september 2010

Kb

Jarnsaxa skriver:

Hmm.

Jeg lavede for fire år siden en graviditetstest, der lignede tråden fra "Temmelig dumt, meeen.. ", men streg nr. 2 var en aaaanelse mere tydelig end den fra den tråd (altså to streger, hvor den ene var meget utydelig, men den var der). Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle tro, og på det tidspunkt ønskede jeg ikke at være gravid (havde dog ikke fået en abort, for det ville jeg aldrig gøre).

Jeg ventede noget tid, fordi jeg var så desorienteret. Min mens var 3-4 uger forsinket. Men få dage efter testen, fik jeg en ekstremt kraftig men kort menstruation.

Tror I, at jeg har været gravid, og derefter adopteret?

Tja det kunne man jo godt forstille sig du har haft.... Er der nogen særlig grund til du har den oppe og vende nu, så længe efter????

Anmeld

13. september 2010

Kb

MariaE skriver:

tja, det kan godt have været en bio eller sa....

Men adopteret????

Men ja, du kan sagtens have aborteret, det opelver mange af os:-)

Hehehehe.... Ja det hedder da vist aborteret  

Anmeld

13. september 2010

Laulund87

Det kunne det måske tyde på..

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

Jarnsaxa skriver:

Hmm.

Tror I, at jeg har været gravid, og derefter aborteret?

Det kunne det sagtens tyde på...

Anmeld

13. september 2010

Jarnsaxa

Kb skriver:

Tja det kunne man jo godt forstille sig du har haft.... Er der nogen særlig grund til du har den oppe og vende nu, så længe efter????

Ja altså, der er ikke så længe til at vi vil prøve at blive gravide. Og så ville det jo være interessant at vide, om jeg havde været gravid før. For så er chancen for, at jeg bliver det igen, måske lidt større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.