En bold i maven...... Avvvv for den.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. september 2010

noah3006

Jeg var så uheldig at få en bold skudt direkte i min mave for et par timer siden til min søns fodboldtræning.....  var lige ved at græde fordi jeg blev nok mere bange og forskrækket, da det var et ret hårdt skud der blev spaket afsted..  Jeg har ikke ondt, men man bliver da alligevel nervøs ... burde man ringe til vagtlægen... eller er det kun hvis jeg havde smerter? Hvad ville du/I gøre. Jeg blev heldigvis ramt lige under brysterne,så det var ikke direkte nede ved min livmoder

Men ja jeg sidder og er lidt nervøs.. der skulle jo ikke gerne ske baby noget...

Klem fra mig 14+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Laulund87

Hvis du ikke har ondt er der nok ikke sket noget

Men du kan jo lige ringe til vagtlægen og snakke med ham, bare for at være sikker

Anmeld

13. september 2010

michella88

Jeg synes du skal vente til imorgen med at ringe hvis det er, for vagtlægen kan alligevel ikke gøre noget for dig :/ jeg fik selv et slag i maven da jeg var gravid, og var også pisse nervøs, men der skete overhovedet ikke noget- Bolden ramte da heldigvis højt oppe, så man kan da håbe det kun var forskrækkelsen du slipper af sted med

Alt held og lykke til dig Knus-

Anmeld

13. september 2010

noah3006

Ja eller bare lige kontakte lægen imorgen evt og sige det... men ja jeg er også ret glad for at det sad så højt oppe... er nok bare en stor forskrækkelse der driller mig endnu. Men tak for svar... det jo rart lige at høre hvad i andre ville havde gjort i samme situation. Vil jo heller ikke virke som en der bare ringer når der er det mindste når nu jeg Heldigvis ingen smerter har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.