michella80 skriver:
Carla siger bare det ene ord efter det andet. Her til morges spurgte hun som hun plejer "hva det?" og så sagde jeg "det er en hane, den siger kykeliky" og så sagde hun dælme: "kyky". Og her til aften bladrede hun i en bog og pegede på først en kat. Så sagde Casper: Hvad siger den? vov vov vov og hun gjorde det sammen med katten som siger aaav. Da vi fandt koen sagde hun fanme Muuuh og det har vi ikke hørt hende sige før. Hun snakker bare derudaf. Men den bedste kom nu alligevel her i weekenden da vi besøgte oldemor. Carla sidder og skider nede på gulvet (i bleen altså
) og da hun er færdig siger hun Puha.... (hvilket jeg ikke har hørt før). Min far, farmor og jeg blev helt stille og så sagde min far "sagde hun ikk puha?" JO! Og så skreg vi bare af grin for det må åbenbart have været hårdt!
Men sådan gør hun hele tiden. hun suger til sig og bruger krudtet på at snakke i stedet for at lære at gå, men jeg er DÆLME stolt!!!!!
hold ta op mand.... hende Carla er da for sej! og hun kommer vel op at gå, før eller siden... hi hi... jeg nægter at tro at hun stadig kravler når hun begynder i skole... ;0)
af og til synes jeg det er ret opreklameret det der med at de små skal kunne dit og dat ved en bestemt alder:0)
Nikoline er begyndt at pege på lilla farver og sige "lilla" og blå genkender hun også... det er jo alt for tidligt... og så kan jeg gå og bekymre mig om der så er noget andet hun skulle kunne nu som hun så ikke kan
Anmeld