Øv ja, jeg er ellers ikke typen og har aldrig været typen der blir jaloux, men jeg syns bare det hele er svært lige pt.
Min mand, som jeg elsker overalt og jeg, har prøvet at få børn i over 2 år, og vi er igang med 4.forsøg på fertilitetsklinik, og det hele går mig bare på, min selvværd er helt i bund, og hormonerne gir mig pizzafjæs og jeg har væske i kroppen, og er bare træt og uoplagt hele tiden, og føler mig ærligt talt ikke særlig lækker lige for tiden
og så har min mand fået en praktikant, i 2 uger, og ovenikøbet en ung kvindelig en af slagsen, han arbejder med VVS og har kørt rundt med hende hele sidste uge, og skal også have hende med i denne uge.. ØV han snakker en del om hende når han fortæller om sin dag, og jeg kan bare mærke det gør ondt helt ind i hjertet, jeg er bare så bange for at blive vraget for hende, som er ung og formentlig mere fertil end jeg
Åndsvage tanker, for jeg ved jo godt han elsker mig...men da han kom hjem idag og fortalte at der er snak om at hun skal starte i firmaet som lærling, knækkede jeg... kan slet ikke bære tanken om at de skal være sammen så mange timer hver dag... hun kommer jo nærmest til at se ham mere end jeg gør
Øv, ved godt det er hormonerne der spiller ind, men ved sgu ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv... jeg har ikke sagt til min mand hvor meget det går mig på, men havde lige brug for at få lidt luft...
Tak fordi du læste med
Anmeld