Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa piger.Skriver som ano, da manden ikke skal fatte mistanke. Og jeg har personlige venner herinde Min mand og jeg har snart årsdag, og i den anledning plejer vi at give hinanden en lille gave. MEN, jeg er simpelthen løbet helt tør for gaveidéer.. Jeg har førhen givet gaver i form af oplevelser, men også et ur, og sådan, men nu er jeg altså helt blank.Idéer tages imod med kyshånd. På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
op op op
mor_sabina skriver: Jamen så er jeg fortaler for oplevelser.Eller måske et billede af dig, kunne være du kunne få lavet en fræk kalender hvis du er til den slagsEller lave en personlig cd, scrapbog el lign.
Jamen så er jeg fortaler for oplevelser.Eller måske et billede af dig, kunne være du kunne få lavet en fræk kalender hvis du er til den slagsEller lave en personlig cd, scrapbog el lign.
Det var da en go ide, med noget personligt - Problemet er bare at det er allerede på fredag Jeg er også lidt i vildrede ang, om det skal være noget der omhandler vores barn, eller noget mellem ham og jeg?Altså om det skal være et billede/scrapbog som omhandler os alle tre, eller bare ham og jeg?
Anonym skriver: Det var da en go ide, med noget personligt - Problemet er bare at det er allerede på fredag Jeg er også lidt i vildrede ang, om det skal være noget der omhandler vores barn, eller noget mellem ham og jeg?Altså om det skal være et billede/scrapbog som omhandler os alle tre, eller bare ham og jeg?
mor_sabina skriver: Jeg lavede en scrapbog til min mand i julegave som var tiden inden baby kom. Har i allerede baby, for så tror jeg jeg ville lave en for jer alle sammen.Men du kunne måske give han et gavekort til kalenderen, så kunne han jo tage billederne
Jeg lavede en scrapbog til min mand i julegave som var tiden inden baby kom. Har i allerede baby, for så tror jeg jeg ville lave en for jer alle sammen.Men du kunne måske give han et gavekort til kalenderen, så kunne han jo tage billederne
Årh ja, den med gavekortet var slet ikke en dårlig ide Den skal jeg da lige tænke lidt over .. tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128