Småfolk lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. september 2010

N1

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Pia.

Den fik jeg også lige på facebook... og overvejer da kraftigt om man skal besøge dem

Anmeld

13. september 2010

N1

Pia. skriver:

Den fik jeg også lige på facebook... og overvejer da kraftigt om man skal besøge dem

Det er en fin butik de har i Holbæk  Men om deres lagersalg er godt, aner jeg desværre ikke.

Anmeld

13. september 2010

Laulund87

Nogen der ved hvor stort det er? Bare om det kan svare sig at køre fra Østjylland

Anmeld

13. september 2010

roenlund

det kunne da godt være man skulle se om man kunne komme op forbi

Anmeld

13. september 2010

N1

Laulund87 skriver:

Nogen der ved hvor stort det er? Bare om det kan svare sig at køre fra Østjylland

Har ingen idé om hvor stort det er, men vil med glæde tage derind torsdag aften, og så melde om det er noget at køre langt for? 

Anmeld

13. september 2010

Laulund87

NO skriver:

Har ingen idé om hvor stort det er, men vil med glæde tage derind torsdag aften, og så melde om det er noget at køre langt for? 

Det ville da være super

Anmeld

13. september 2010

slettet_7530

Laulund87 skriver:

Det ville da være super

Nu ved jge ikke hvor du plejer at gå på lagersalg henne, men det er meget mindre end Katvig og Molo

Anmeld

13. september 2010

Laulund87

albertesmor skriver:

Nu ved jge ikke hvor du plejer at gå på lagersalg henne, men det er meget mindre end Katvig og Molo

Jeg har kun været til Ej Sikke Lej. Når man skal køre 3 timer, skal det jo kunne svare sig

Anmeld

13. september 2010

slettet_7530

Laulund87 skriver:

Jeg har kun været til Ej Sikke Lej. Når man skal køre 3 timer, skal det jo kunne svare sig

Jeg ville være bange for at der ikke rigtigt avr noget når du nåede frem de gangej ge har været der har ikke været specielt meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.