Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SÅ lige denne på Facebook, og ville lige dele den med jer andre!
http://www.facebook.com/notes.php?id=1171470320¬es_tab=app_2347471856#!/photo.php?pid=4981781&id=76082222157&fbid=437736837157&ref=nf
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den fik jeg også lige på facebook... og overvejer da kraftigt om man skal besøge dem
Pia. skriver: Den fik jeg også lige på facebook... og overvejer da kraftigt om man skal besøge dem
Det er en fin butik de har i Holbæk Men om deres lagersalg er godt, aner jeg desværre ikke.
Nogen der ved hvor stort det er? Bare om det kan svare sig at køre fra Østjylland
det kunne da godt være man skulle se om man kunne komme op forbi
Laulund87 skriver: Nogen der ved hvor stort det er? Bare om det kan svare sig at køre fra Østjylland
Har ingen idé om hvor stort det er, men vil med glæde tage derind torsdag aften, og så melde om det er noget at køre langt for?
NO skriver: Har ingen idé om hvor stort det er, men vil med glæde tage derind torsdag aften, og så melde om det er noget at køre langt for?
Det ville da være super
Laulund87 skriver: Det ville da være super
Nu ved jge ikke hvor du plejer at gå på lagersalg henne, men det er meget mindre end Katvig og Molo
albertesmor skriver: Nu ved jge ikke hvor du plejer at gå på lagersalg henne, men det er meget mindre end Katvig og Molo
Jeg har kun været til Ej Sikke Lej. Når man skal køre 3 timer, skal det jo kunne svare sig
Laulund87 skriver: Jeg har kun været til Ej Sikke Lej. Når man skal køre 3 timer, skal det jo kunne svare sig
Jeg ville være bange for at der ikke rigtigt avr noget når du nåede frem de gangej ge har været der har ikke været specielt meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128